  • Data: 2009-03-05 08:30:12
    Temat: Re: Jaka karte dzwiekowa kupic ?
    Od: RadoslawF <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-03-05 08:09, Użytkownik Tomasz Bątor napisał:

    > To Ty wraz z arkiem wytrzasnęliście skądś informację, że OP będzie
    > słuchał kiepskiej jakości MP3 i diviksów.

    Zwróciłem uwagę że dyskutujecie nie ustaliwszy przed tym
    o czym. Ale skoro twierdzisz że nie mam racji to poproszę
    o przypomnienie właściwego fragmentu w którym jest napisane
    co będzie słuchane lub że nie będą słuchane kiepskiej jakości
    mp3i divixy. :-)

    > Nie, to argument na bzdury typu "do gier wystarczy integra" czy
    > sugestie, że skoro się słucha MP3 to można to robić na byle piszczku.

    W grach najważniejsze jest to co widzisz i jak na to zareagujesz.
    Dźwięk jest medium pomocniczym i nie musi być najwyższej jakości,
    pomijam oczywiście wyjątki czyli fanatyków najwyższej możliwej
    jakości dźwięku.