  • Data: 2009-03-05 08:46:51
    Temat: Re: Jaka karte dzwiekowa kupic ?
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/05/2009 09:30 AM, RadoslawF wrote:
    > Zwróciłem uwagę że dyskutujecie nie ustaliwszy przed tym
    > o czym. Ale skoro twierdzisz że nie mam racji to poproszę
    > o przypomnienie właściwego fragmentu w którym jest napisane
    > co będzie słuchane lub że nie będą słuchane kiepskiej jakości
    > mp3i divixy. :-)

    Wyszedłem z założenia, że jeśli ktoś wyraźnie zaznacza, że "Nie zalazy mi na dzwieku
    przestrzennym tylko na jakosci", to
    wie co pisze i nie będzie słuchał kiepskiej jakości mp3 i divx. Gdyby było inaczej,
    kupiłby wypasiony zestaw 5.1 za 200
    zł i byłby zadowolony.

    > W grach najważniejsze jest to co widzisz i jak na to zareagujesz.
    > Dźwięk jest medium pomocniczym i nie musi być najwyższej jakości,

    Już pomijając samą jakość, to niekoniecznie. W niektórych grach pozycjonowanie źródła
    dźwięku oraz efektów
    środowiskowych ma *bardzo* duże znaczenie - po prostu trzeba reagować nie na widok
    przeciwnika, tylko odgłosy jakie on
    wydaje. Wprawdzie gdzieś niedawno czytałem, że chyba Realtek wypuścił sterowniki
    emulujące EAX 5.0, ale nie wiem jak to
    się spisuje.

    t.