    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka karta graficzna PCI-E w okolicach 300 zł...
    Date: Sat, 01 Oct 2011 17:52:05 +0200

    > Intertesująca. Jak się ma wydajnościowo do GT240?
    > Tu http://en.wikipedia.org/wiki/File:Geforcecards.png się wydaje, że na
    > tym samym poziomie.
    > A ciekawe jak w CUDA?
    > I jaką ma temp. przy normlanej pracy w Windows?

    Nie podam Ci liczbbowych parametrow, bo ich nie mierzylem, w praktyce w
    standardowym starcraft2, mapy blizzarda dziala plynnie (tam nie trzeba
    wiekszej mocy). Oczywiscie rurki odrowadzajace cieplo sa gorace po sesji
    3d, ale to tak by design. System stabilny.

    W malych obudowach warto zadbac o dobra wentylacje obudowy (wolnobrotowy
    wentylator powinien wystarczyc). Oczywiscie im wieksza obudowa tym
    mniejszy wplyw na pozostale elementy plyty, ale to oczywiste.

    Moge Ci zrobic jakis test, ale podeslij ew. namiary na program
    testujacy. Co do fullHD nie mam watpliwosci, do tego wystarczy zwykly
    atom + ION, wiec zupelnie nie ma porownania.