  • Data: 2014-10-18 20:31:49
    Temat: Re: Jaką kamerę samochodową?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.10.2014 15:49, Krzysztof pisze:
    > To by wyjaśniało gorszą jakość. Ale jak po nagraniu rozpoznać
    > jaką kamerą było robione: oryginalną czy nie?
    > Tylko nie pisz, że to widać po jakości. :-)

    sory, ale niema innej metody. Opowiem Ci moją historie.
    Napaliłem sie trochę na tą kamerę i kupiłem na ebayu, najtańsza jaka
    była. po otrzymaniu kamery, zdziwiłem się mocno, bo stary samsung i9100
    kręcił lepsze filmy. ja jej nie musiałem rozbierać, bo po podłączeniu do
    kompa, zapytałem "dmesga" co tam zobaczył w porcie usb, i napisał mi że
    to urządzenie ma procesor novatec 962xxxxxx. wpisanie tego numerka do
    googlarki zwróciło setki listów z "fake" i złorzeczeniami na chinczyków.
    ja akurat mam pewne zdolności negocjacyjne, wiec umówiłem się tak, ze
    chińczyk zwróci połowę kasy, a ja nie ukrywając oszustwa za pozostałą
    kwotę sprzedałem kamere na allegro.
    Jakość tej gorszej wersji była dokładnie taka jak na filmie. pierdylion
    pikseli ale jakość obrazu jak na VHS.
    Potem, już nie oszczędzając kasy, kupiłem drugą, 2 razy upewniając się
    ze ma ten procesor który ma mieć. KAmerę mam zamontowaną od sierpnia -
    nagrywa ładnie.
    ToMasz