eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaka jest wydajność prądowa alternatorów? › Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!2.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs
    4all.nl!85.12.16.69.MISMATCH!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pee
    r01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <1f2q50pzfppcd$.zymyq1lghxyi.dlg@40tude.net>
    <8...@g...com>
    <pr2g20$24g$1@node1.news.atman.pl>
    <he809x88g4ml$.3bh5vg7sofvf$.dlg@40tude.net>
    <pr2k4j$669$1@node1.news.atman.pl>
    <jnu2lysudo1p.d9yu0d9yi2ep$.dlg@40tude.net>
    <pr2mub$8vp$1@node1.news.atman.pl>
    <12qnc9vzl5kqq.r3oiml1v1svp$.dlg@40tude.net>
    <pr4fav$b7$1@node1.news.atman.pl>
    <8k46kp483pzw$.yazaac4ioabs.dlg@40tude.net>
    <pr53tn$kmq$1@node1.news.atman.pl>
    <1lxi29b6qxmyd$.1w9foc13v1ro.dlg@40tude.net>
    <pr5f7s$vgg$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <pr7n49$tmo$1@node2.news.atman.pl>
    <5bd837ba$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <pra1uh$26p$1@node2.news.atman.pl>
    <5bd8a542$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <pracl8$cj0$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Tue, 30 Oct 2018 23:53:11 +0100
    Message-ID: <m0jyhigf4yqb$.18f921y1yns2z.dlg@40tude.net>
    Lines: 68
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1540939986 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 486 82.143.187.50:61468
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4457
    X-Received-Body-CRC: 3907989343
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642652
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 30 Oct 2018 20:49:58 +0100, Marek S napisał(a):
    > W dniu 2018-10-30 o 19:38, J.F. pisze:
    >>>> Ale rozroznijmy pare rzeczy:
    >>>> -np przestawianie klapki w nawiewie, dwustanowe,
    >>
    >>> Nie - ono jest wielostanowe i to każdej, nawet zachowującej się
    >>> dwustanowo. U mnie ponad 2000 stanów. Pewnie i tak klapka nie ma
    >>> takiej rozdzielczości ruchu więc załóżmy, że 100.
    >>
    >> Ale do uruchomienia nadmuchu na szybe nie trzeba 100 stanow, wystarcza
    >> dwa :-)
    >
    > Przykro mi, klapki mają tyle stanów bo są zrealizowane na silnikach
    > krokowych lub jakimś serwo. Nie zagłębiałem się.
    >
    > A co do regulacji nadmuchu na szybę, to ta konkretna klapka nie
    > przyjmuje 2 pozycji, jak sugerujesz. W zależności od wilgotności i
    > temperatury powietrza i stanu rozgrzania chyba nagrzewnicy, płynnie
    > dzielony jest nadmuch na poszczególne kierunki. Zmienia się w takt pracy
    > elektronicznej inteligencji.

    Widac jest roznica miedzy mercedesem a fordem :-)

    >> Eee tam wezy. Widziales fotki - rurka ze 4 mm srednicy.
    >
    > Wiem o tym, że to węże akwarystyczne bardziej.
    >
    >> Niewiele grubsze niz kabel elektryczny.
    >> I wcale nie "po kabinie", jesli galka sterujaca gdzies na srodkowej
    >> konsoli, a klapki gdzies za ta konsola.
    >
    > Ja mówię o całości w postaci logiki pneumatycznej. A więc turbina, zamek
    > centralny i wszystko cholera wie co jeszcze. Dmuchniesz w jeden - auto
    > przyspieszy, dmuchniesz w drugi - drzwi się zamkną. Daj spokój. Brakuje
    > tylko odtwarzacza wałka Edisona jako systemu audio.

    No ale widzisz - tak robili.

    > A nawet jeśli mówimy o w/w gałce. Dajmy na to, że chcesz zaprojektować
    > aby ten wężyk zyskał ciśnienie i ustawił jakąś klapkę wentylacyjną w
    > chwili gdy na pilocie wciśniesz przycisk szybkiego schładzania auta
    > zaparkowanego na słońcu (otwieranie okien i centralnego zamka,
    > uruchomienie odpowiednich nawiewów, wentylacja foteli i inne). I co
    > wtedy? Skrzyżowania wężyków robisz? Inteligentne zaworki imitujące
    > bramki logiczne? Butlę podtrzymującą ciśnienie instalacji logicznej na
    > postoju?

    Widziales strone - akumulator podcisnienia tam jest.
    Choc pewnie nieszczelnosci szybko go wypelnia.

    No i maly + dla projektantow mondeo - po awarii podcisnienia ustawia
    sie do nadmuchu na szybe.
    Moze mily chlodek nie dmuchnie ci po twarzy, ale szyba nie zaparuje
    :-)

    >> No i sam zobacz - sterownik ABS dosc szybki jest, a nikt nie narzeka, ze
    >> hydraulika nie wyrabia :-)
    >
    > Mówiliśmy o pneumatyce. Hydraulika to zupełnie coś innego. Chociażby
    > potrafi ciepło odprowadzać, potrafi też smarować, można ją wymienić
    > poprzez wylanie i wlanie - żadna elektronika tego nie umie.
    >
    > Natomiast o szybkości działania tej hydrauliki w ABS decyduje wyłącznie
    > elektronika a nie pneumatyka :-)

    Zdaje sie robia ciezarowki z ABS.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: