eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaka jest wydajność prądowa alternatorów? › Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
    Date: Tue, 30 Oct 2018 17:47:12 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 47
    Message-ID: <pra1uh$26p$1@node2.news.atman.pl>
    References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <1f2q50pzfppcd$.zymyq1lghxyi.dlg@40tude.net>
    <8...@g...com>
    <pr2g20$24g$1@node1.news.atman.pl>
    <he809x88g4ml$.3bh5vg7sofvf$.dlg@40tude.net>
    <pr2k4j$669$1@node1.news.atman.pl>
    <jnu2lysudo1p.d9yu0d9yi2ep$.dlg@40tude.net>
    <pr2mub$8vp$1@node1.news.atman.pl>
    <12qnc9vzl5kqq.r3oiml1v1svp$.dlg@40tude.net>
    <pr4fav$b7$1@node1.news.atman.pl>
    <8k46kp483pzw$.yazaac4ioabs.dlg@40tude.net>
    <pr53tn$kmq$1@node1.news.atman.pl>
    <1lxi29b6qxmyd$.1w9foc13v1ro.dlg@40tude.net>
    <pr5f7s$vgg$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <pr7n49$tmo$1@node2.news.atman.pl>
    <5bd837ba$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1540918033 2265 89.70.94.204 (30 Oct 2018 16:47:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Oct 2018 16:47:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.2.1
    In-Reply-To: <5bd837ba$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642618
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-10-30 o 11:50, J.F. pisze:

    >
    >> Jakie cięższe obiekty miałby sterownik turbiny podnosić?
    >
    > sterownik turbiny to nie, ale rozne napedy bywaja.
    > O takie np otwieranie bagaznika.

    Ale tu szybkości nie trzeba przecież. A wręcz przeciwnie. Nie bardzo
    łapię do czego zmierzasz. Miałeś wykazać, że pneumatyczne rozwiązania do
    sterowania silnikiem czy urządzeniami "komfortowymi" są lepsze. Więc
    pogubiłem się teraz :-)

    > Ale rozroznijmy pare rzeczy:
    > -np przestawianie klapki w nawiewie, dwustanowe,

    Nie - ono jest wielostanowe i to każdej, nawet zachowującej się
    dwustanowo. U mnie ponad 2000 stanów. Pewnie i tak klapka nie ma takiej
    rozdzielczości ruchu więc załóżmy, że 100.

    > -ustawianie tejze klapki na potrzebny
    > -stabilizacja temperatury w pojezdzie.
    >
    > Pierwsze sie robi pneumatyka prosto i dobrze.

    Serio ciągnięcie węży pneumatycznych po kabinie jest lepsze zamiast 3
    przewodów elektrycznych (zasilanie + magistrala), do których są
    wszystkie klapki podłączone?

    Załóżmy nawet, że z jakiegoś powodu lepiej ciągnąć kupę rurek, to jak to
    diagnozować bez rozbierania połowy auta i wizualnej weryfikacji? A jak
    nie działa, to ciśnieniomierzem sprawdzać czy jest "zasilanie"? Czy na
    ucho czy syczy?

    Chyba coś przekombinowałeś :-)

    >
    > A krok nastepny - zaciski elektryczne ... bo po co jakas pompa ...

    To już się robi od dawna choć nieco inaczej. Hamulce elektrodynamiczne
    to się nazywa :-) W elektryku używałem ich. Klocki też są ale prawie nie
    używane, pajęczyną porosły :-D Pewnie wytrzymają tyle co samochód bez
    wymiany :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: