-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
Date: Mon, 29 Oct 2018 20:30:16 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 56
Message-ID: <pr7n49$tmo$1@node2.news.atman.pl>
References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<1f2q50pzfppcd$.zymyq1lghxyi.dlg@40tude.net>
<8...@g...com>
<pr2g20$24g$1@node1.news.atman.pl>
<he809x88g4ml$.3bh5vg7sofvf$.dlg@40tude.net>
<pr2k4j$669$1@node1.news.atman.pl>
<jnu2lysudo1p.d9yu0d9yi2ep$.dlg@40tude.net>
<pr2mub$8vp$1@node1.news.atman.pl>
<12qnc9vzl5kqq.r3oiml1v1svp$.dlg@40tude.net>
<pr4fav$b7$1@node1.news.atman.pl>
<8k46kp483pzw$.yazaac4ioabs.dlg@40tude.net>
<pr53tn$kmq$1@node1.news.atman.pl>
<1lxi29b6qxmyd$.1w9foc13v1ro.dlg@40tude.net>
<pr5f7s$vgg$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1540841417 30424 89.70.94.204 (29 Oct 2018 19:30:17 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Oct 2018 19:30:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.2.1
In-Reply-To: <1...@4...net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642558
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-10-29 o 01:16, J.F. pisze:
>> To se kupujesz za 500zł :-) Taki wystarczy. Malutki, poręczny.
>
> I wszystkie procedury ma ?
Chyba żartujesz :-) Do Merców jedynym pełnym sprzętem jest Star
Diagnosis. Ten, który mam jest idealny do napraw, które sam możesz
dokonać typu wymiana jakiegoś czujnika lub wykrycia usterek tego, co
zazwyczaj nawala jak wspomniana turbina, klapy wirowe, klimatyzacja itp.
Są też bardziej zaawansowane parametry, które mi nic nie mówią typu
ciśnienie w czymś tam.
>> Tak. Każdy z cylindrów ma mnóstwo parametrów w komputerze. Nie pamiętam
>> już czy na moim czy na Star Diagnosis. Widać tam parametry pracy
>> wtryskiwaczy (każdego z osobna). Można nawet ręcznie korygować coś przy
>> nich. Fajna rzecz.
>
> Ale czy osobny przeplywomierz jest ?
Tak, na każdy cylinder.
> Bo z tego co slyszalem, to raczej komputer liczy dawke w/g czasu
> otwarcia wtryskow. A wtedy nie ma jak sprawdzic.
Nie mam bladego pojęcia jak to działa, ale działa. Właśnie miałem z 2
wtryskami taką właśnie historię. Komputer pokazał, że fizyczne przepływy
są inne względem żądanych. Wtryskiwacze poszły na złom.
>> Jakie 10kg? Sprawna zwrotnica w turbinie nie stawia praktycznie żadnego
>> oporu. Zapieczona, to co innego. Wtedy turbinę trzeba regenerować.
>
> Kierownica moze i mala, ale bywaja ciezsze obiekty.
Jakie cięższe obiekty miałby sterownik turbiny podnosić?
> Bo to prosty silownik.
Rzecz mocno względna. Jest w nim CPU, komunikacja oczywiście cyfrowa.
> Napraw pneumatyczny sterownik ze sprzezeniami ...
No więc o tym mówię. Elektryka w samochodzie jest prostsza w diagnostyce
i precyzyjniejsza w działaniu.
>>> Ciagle w samochodach wspomaganie hamulcow jest pneumatyczne,
>> Serio? Ja mam w zasadzie elektryczne (bez wdawania się w opisy). :-)
>
> A wielkiej puszki serwa nie masz ?
Nie. Wszystkim steruje pompa elektryczna. Stosunkowo mały silnik z
radiatorem.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 30.10.18 11:50 J.F.
- 30.10.18 17:47 Marek S
- 30.10.18 19:38 J.F.
- 30.10.18 20:49 Marek S
- 30.10.18 23:53 J.F.
- 31.10.18 02:04 PiteR
- 31.10.18 02:07 PiteR
- 31.10.18 08:04 J.F.
- 31.10.18 22:40 Marek S
- 31.10.18 23:24 Cavallino
- 01.11.18 21:57 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=