    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
    Date: Mon, 29 Oct 2018 20:30:16 +0100
    <pr4fav$b7$1@node1.news.atman.pl>
    <8k46kp483pzw$.yazaac4ioabs.dlg@40tude.net>
    <pr53tn$kmq$1@node1.news.atman.pl>
    <1lxi29b6qxmyd$.1w9foc13v1ro.dlg@40tude.net>
    <pr5f7s$vgg$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>

    W dniu 2018-10-29 o 01:16, J.F. pisze:

    > I wszystkie procedury ma ?

    Chyba żartujesz :-) Do Merców jedynym pełnym sprzętem jest Star
    Diagnosis. Ten, który mam jest idealny do napraw, które sam możesz
    dokonać typu wymiana jakiegoś czujnika lub wykrycia usterek tego, co
    zazwyczaj nawala jak wspomniana turbina, klapy wirowe, klimatyzacja itp.
    Są też bardziej zaawansowane parametry, które mi nic nie mówią typu
    ciśnienie w czymś tam.

    > Ale czy osobny przeplywomierz jest ?

    Tak, na każdy cylinder.

    > Bo z tego co slyszalem, to raczej komputer liczy dawke w/g czasu
    > otwarcia wtryskow. A wtedy nie ma jak sprawdzic.

    Nie mam bladego pojęcia jak to działa, ale działa. Właśnie miałem z 2
    wtryskami taką właśnie historię. Komputer pokazał, że fizyczne przepływy
    są inne względem żądanych. Wtryskiwacze poszły na złom.

    > Kierownica moze i mala, ale bywaja ciezsze obiekty.

    Jakie cięższe obiekty miałby sterownik turbiny podnosić?

    > Bo to prosty silownik.

    Rzecz mocno względna. Jest w nim CPU, komunikacja oczywiście cyfrowa.

    > Napraw pneumatyczny sterownik ze sprzezeniami ...

    No więc o tym mówię. Elektryka w samochodzie jest prostsza w diagnostyce
    i precyzyjniejsza w działaniu.

    > A wielkiej puszki serwa nie masz ?

    Nie. Wszystkim steruje pompa elektryczna. Stosunkowo mały silnik z
    radiatorem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek