  • Data: 2009-05-24 11:18:05
    Temat: Re: Jaka drukarka atrametowa do biura?
    Od: ant <a...@n...tld> szukaj wiadomości tego autora

    Michal AKA Miki wrote:
    > Sorki, zapomnialem o podstawach :)
    > Budzet - do 1000zl netto,
    > lasery raczej odrzucam ze wzgledu na duze koszty wydruku... chyba, ze
    > sie myle....

    Generalnie mogę Ci doradzić z ręką na sercu - UNIKAJ OFFICEJET.
    Nad tą serią ciąży jakieś cholerne fatum. Przygody z OJ nie zniechęciły
    mnie jednak do atramentówek HP i od tygodnia jestem szcześliwym
    posiadaczem HP Photosmart 7280 (CC567B).

    Drukarka, skaner, fax, WiFi, Ethernet, Bluetooth, 6 pojemników na tusze,
    ADF, czytniki kart, cuda na kiju. Generalnie przekracza Twój budżet,
    ale daje więcej niż oczekujesz (skaner/fax/duplex), ew. poszperaj wśród
    niższych modeli z tej serii. Generalnie Photosmarty mają dobre opinie,
    nawet te za 400zł.

    <http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF06b/18972
    -18972-238444-410635-410635-3204782-3382176.html?jum
    pid=reg_R1002_PLPL>

    Wiem, że trochę nie na temat ;)
    ale mówiąc krótko: rzuć okiem na serię Photosmart.