  • Data: 2009-05-25 00:38:48
    Temat: Re: Jaka drukarka atrametowa do biura?
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "MC" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:gvbva4$hj6$1@node2.news.atman.pl...
    > Uzytkownik "Michal AKA Miki" <m...@g...com> napisal w
    > wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > Niemozliwe. HP robi rózne dziwne rzeczy, ale nie az tak zeby, nie mialo
    > wersji sieciowej drukarki biurowej. Nastepca K550 jest raczej seria K5400
    > i ma sie calkiem dobrze. Takze Epson ma udany model atramentówki biurowej,
    > bodajze B300 albo jakos tak.

    Dzieki wszystkim za odzew... wlasnie tej K5400 brakowalo mi w zestawieniu...
    a na stronie HP jest "doradca", ktory nie podpowiedzial mi tej drukarki...

    Tak zeby zamknac temat - ten Photosmart jest calkiem OK, ale roznica w cenie
    jest dosc spora. Poza tym podajnik na 50stron to nieco malo...

    Niestety rozwiazania w stylu "butla" nie wchodza w rachube... to ma byc
    idiotoodporne, a jak znam zycie, to byly normalne misie samosie ("mi sie
    zepsulo, samo sie zepsulo").
    A gdybym mial 10k, to bym nawet nie pytal :D

    Pozdrawiam
    Michal