  • 11. Data: 2010-01-18 12:11:04
    Temat: Re: Jaka drukarka Laserowa czarno-biała
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-01-18 01:53, zielony bazyliszek pisze:

    > uzywam z powodzeniem i nie widze zadnej wiekszej psujnosci, no ale soho
    > to 6-8 ryz papieru miesiecznie.

    Chyba rocznie ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 12. Data: 2010-01-18 14:23:39
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 18-01-2010 o 12:31:57 Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    napisał(a):

    > Nie. Mam w "złomie" w magazynie 3 sztuki (2x104 i jedną 1240) bez
    > bębnów. Bardziej opłacało sie kupić inne drukarki bo bęben dość drogi.
    > Poza tym mam ciut powazniejsze zadania niż rozkęcanie drukarek i
    > robota pędzelkiem. Przy ponad 30 drukarkach nie robiłbym nic innego a
    > nei na tym polega moja praca. ;-)
    >
    > Zdrówko

    Nic dodać, nic ująć - ale Ty chyba nie pracujesz w budżetówce? Albo masz
    pojętnych przełożonych?
    Moi dopiero zaczynają się przekonywać, że przesadna oszczędność szybko się
    mści - i to w najmniej oczekiwanym momencie...

    ...czego i Państwu życzę! ;-)

    --
    Brak sygnaturki.

  • 13. Data: 2010-01-18 14:57:36
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 18 Jan 2010 15:23:39 +0100, Sławek Maculewicz
    <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> wrote:

    >Nic dodać, nic ująć - ale Ty chyba nie pracujesz w budżetówce? Albo masz
    >pojętnych przełożonych?

    Nie pracuję w budżetówce. Pracowałem 4 lata na początku lat 90-tych io
    starczy ;-) A przełożonego mam pojętnego - jak coś potrzeba to wpierw
    podaje swoje potrzeby a ja tłumaczę czemu nie da rady zrobić tak jak
    sobie wymyslili. Po czym dobieramy coś wspólnie.

    >Moi dopiero zaczynają się przekonywać, że przesadna oszczędność szybko się
    >mści - i to w najmniej oczekiwanym momencie...

    Dokładnie. Cięzko jest czasami zroumiec decydentom że kryterium ceny
    nei może być jedeynym przy wyborze. Niestety mp. w przetargach tzw.
    państwowych cena jako jedyny wymóg to norma.

    Zdrówwko

  • 14. Data: 2010-01-19 14:53:00
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Mam wrażenie, że ostatnio się "odwróciło" - komercha może pomarzyć o sprzęcie, jaki
    kupują "budżety".

    Co do kosztów: w naszym laserowym urządzeniu wielofunkcyjnym Panasonic za poniżej
    800 zł wychodzą makabryczne:
    - wymiana bębna (ok. 270 zł) co 3 tonery ( też 270 zł)...

    Choć i tak największą wadą jest brak dupleksu (nawet w menu, trzeba kombinować, a i
    tak nieczysto drukuje drugą stronę, gdzieś musi
    krawędź papieru zbierać odrobinę proszku).
    JaC

    -----

  • 15. Data: 2010-01-23 15:05:08
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> napisał w
    wiadomości news:op.u6p67ocf8woxnu@organ-5...

    > Nie przesadzasz? Mam Brothera HL 1250 który zrobił na jednym bębnie 6
    > tonerów i działałby dalej, tylko wyrobiła się plastykowa zębatka w
    > drukarce.
    Ja mam w pracy Brothera HL1250 z oryginalnym bebnem i przebiegiem 102 tys.
    stron, ale toner zawsze oryginalny Brothera (cos ok. 320zl/6tys. stron)