eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJaka centrala 61 8481268Re: Jaka centrala 61 8481268
  • Date: Sun, 18 Nov 2012 18:21:08 +0100
    From: Miroslaw Dobrzanski <NOSPAM_sq6qq@CUT_poczta.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:16.0) Gecko/20121010 Thunderbird/16.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jaka centrala 61 8481268
    References: <50a7a6a4$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <k8a53t$o9n$1@node2.news.atman.pl> <50a8baa1$1@news.home.net.pl>
    <162rbuw8hf8u9.va61aapkkomr$.dlg@40tude.net>
    <50a8cd1b$1@news.home.net.pl>
    <1ecne5r000epu$.14odq2muky9md.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <1ecne5r000epu$.14odq2muky9md.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 121118-0, 2012-11-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
    Message-ID: <50a918e2$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1353259234 212.85.112.42 (18 Nov 2012 18:20:34 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 15
    X-Authenticated-User: m...@f...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!n
    f1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:236200
    [ ukryj nagłówki ]


    > Myslalem ze chodzi o dzwonienie ze stacjonarnych, z komorki to jest nawet
    > ciekawsze.
    >
    > A mnie chodzilo ze Play ma usluge "myzyka na czekanie", wiec jak do kogos z
    > Play dzwonisz, to slyszysz sygnal ... ktory pochodzi z centrali Play.
    > I tu nie powinno byc roznic miedzy sieciami wywolujacymi.
    ====================================================
    ================
    Właśnie tak jest, dlatego się zdziwiłem, że z jednego obszaru t-mobile
    jest po "naszemu", a innego po "amerykańsku" :-)
    Czy UKE nie może wprowadzić jednego "standardu" sygnałów wołania,
    zajętości etc. ?

    MirekQQ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: