eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJaka centrala 61 8481268Re: Jaka centrala 61 8481268
  • Data: 2012-11-18 18:56:46
    Temat: Re: Jaka centrala 61 8481268
    Od: "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Miroslaw Dobrzanski wrote:
    >
    >> Myslalem ze chodzi o dzwonienie ze stacjonarnych, z komorki to jest nawet
    >> ciekawsze.
    >>
    >> A mnie chodzilo ze Play ma usluge "myzyka na czekanie", wiec jak do
    >> kogos z
    >> Play dzwonisz, to slyszysz sygnal ... ktory pochodzi z centrali Play.
    >> I tu nie powinno byc roznic miedzy sieciami wywolujacymi.
    > ====================================================
    ================
    > Właśnie tak jest, dlatego się zdziwiłem, że z jednego obszaru t-mobile
    > jest po "naszemu", a innego po "amerykańsku" :-)
    > Czy UKE nie może wprowadzić jednego "standardu" sygnałów wołania,
    > zajętości etc. ?

    Sprzed lat pamiętam, że były obszary (pewnie pojedyncze BTSy) gdzie np.
    w Erze "słuchawka" dawała swoje własne sygnały wołania. Taka
    konfiguracja sieci. Przy czym na ówczesnych telefonach było to trudne do
    zauważenia bo sygnały były zgodne z naszym standardem (425Hz). Ale mogę
    wyobrazić sobie, że masz podobną sytuacje a telefon podaje sygnały wg.
    standaru amerykańskiego (ajfon?). Jeśli sygnał jest idealnej jakości,
    bez losowych zniekształceń to pewnie pochodzi z telefonu, w przeciwnym
    razie jednak z sieci.

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: