  • 11. Data: 2011-12-30 12:57:44
    Temat: Re: Jaka bramka SMS do wszystkich sieci?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-30 12:41:02 +0000, Sergiusz Rozanski

    Mogą śmiało.
    Mam parę kart z groszowymi stanami.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2011-12-30 18:12:12
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 30.12.2011 13:57, Bydlę pisze:

    > Mogą śmiało.
    > Mam parę kart z groszowymi stanami.
    > :-)))

    a masz jakieś z ORange? JAk tak, to zaloguj się, wypróbuj 30 darmowych
    miesięcznie z multiboxa czy jak oni to teraz nazywają. Dochodzą na 100%,
    z numeru nadawcy i bez reklam.
    ToMasz

  • 13. Data: 2011-12-31 10:50:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-30 18:12:12 +0000, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

    > a masz jakieś z ORange?

    Nie, mam takie z pewnej znienawidzonej firmy, której nazwy (Play)
    wyjawić nie mogę, bo mnie zjedzą.
    ;-)

    > JAk tak, to zaloguj się,

    Masz na myśli podanie spamerowi swoich danych?
    Nie, nie mam zamiaru. Mam organiczną awersję do podawania na prawo i
    lewo moich danych.

    > Dochodzą na 100%, z numeru nadawcy i bez reklam.

    Żeby się zalogować, trzeba najpiewr zgodzić się na płacenie abonamentu.
    Nie mam najmniejszej ochoty na to.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2011-12-31 14:45:51
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    > a masz jakieś z ORange? JAk tak, to zaloguj się, wypróbuj 30 darmowych
    > miesięcznie z multiboxa czy jak oni to teraz nazywają. Dochodzą na 100%, z
    > numeru nadawcy i bez reklam.
    > ToMasz

    mozna tez wymolestowac od jakiegos znajomego z wysp karte z o2
    karta za darmo, pol roku dziala z zerowym stanem konta a umozliwia
    wysylanie 250 smsow miesiecznie przez strone\aplikacje na androida
    na dowolne numery, z numeru sima, bez reklam, raporty na stronie

  • 15. Data: 2012-01-02 11:34:42
    Od: "Jack " <j...@W...gazeta.pl>

    Pomocy !
    Wyświetla mi się tylko pierwszy post tytułowy , a odpowiedzi już nie...

    Inne tematy wyświetlają się poprawnie. Nie wiem dlaczego tak się dzieje...
    Też tak macie?
    Proszę o maila na : j...@g...pl , lub j...@g...pl

  • 16. Data: 2012-01-02 11:38:50
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 2 Jan 2012 11:34:42 +0000 (UTC), Jack napisał(a):

    > Inne tematy wyświetlają się poprawnie. Nie wiem dlaczego tak się dzieje...
    > Też tak macie?

    Nie. My przeczytaliśmy instrukcję obsługi swojego czytnika.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 17. Data: 2012-01-02 17:51:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > Nie. My przeczytaliśmy instrukcję obsługi swojego czytnika.

    Cytowali na niusach ? To przegapiłem :-)))