  • Data: 2014-04-09 15:15:28
    Temat: Re: Jaka LEKKA kamera do auta?
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 09 Apr 2014 14:52:39 +0200, Adam napisał(a):

    > Ale co Ty chcesz uzyskać?
    To, że nie muszę demontować środka, przeciskać kabli itp. Bardzo tego nie
    lubię i wolę zostawić zmontowany środek tak jak wyjechał z fabryki.

    > Zasada DVR to zainstalować i zapomnieć. W czym przeszkadza Ci zasilanie
    > ukryte w konstrukcji auta?
    j.w. - chodzi tylko i wyłącznie o rozbebeszanie wnętrza - tapicerki, deski
    itp.

    > Wyjmowanie kamery celem jej doładowania to IHMO jakiś absurd.
    Może jakieś aku - tak jak do np. aparatu.

    > Poza tym skąd kamera ma wiedzieć, kiedy zacząć nagrywać?
    W tym przypadku pewnie trzeba z guzika odpalić - można zapomnieć, wiem.

    > Ja osobiście podczas użytkowania kamery zasilanej wyłącznie z
    > akumulatora bałbym się o jeszcze jedną rzecz: wg Murphiego ;) braknie
    > zasilania akurat przed zdarzeniem, które warto uwiecznić.
    :-)

    --
    Franc