  • Data: 2014-04-09 11:33:41
    Temat: Re: Jaka LEKKA kamera do auta?
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:lhupv3$q6u$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam!
    >
    > Jako że moja stara, hipermarketowa kamerka zakończyła żywot (z mojej winy, ale
    > to inna historia), rozglądam się za nową. Parametry większość z kamer ma
    > podobne, moje wymagania zresztą nie są jakieś wielkie i chyba nieodbiegające
    > od standardowego wyposażenia (karta SD, nagrywanie w pętli, nagrywanie w nocy,
    > szeroki kąt obiektywu, możliwie dobra jakość nagrania). ALE ostatnio doszedł
    > nowy parametr: wielkość i waga. Szukam więc kamery możliwie małej i możliwie
    > jak najlżejszej, przy czym chodzi mi o to, aby można było ją także wygodnie
> [...]
    Używam kamerki DOD 430W. Co prawda dosyć droga (900 zł), ale kąt 140 stopni,
    mała, i bardzo lekka). Do tego ma GPS ( prędkość, położenie, data, godz.) i
    znakomicie rejestruje. Zasilanie poprowadziłem od zapalniczki, potem pod deską
    rozdzielczą, słupek i wypuściłem pod podsufitką (USB mini). Nie mam nic
    przeciwko tanim kamerkom, ale przed DOD-em zaliczyłem dwie i basta.