    From: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak zrobić zapas benzyny/gazu ?
    Date: Mon, 12 Sep 2011 23:45:14 +0200

    > Tzw. dobrze poinformowani twierdzą także że po wyborach zostanie
    > drastycznie podniesiona akcyza na LPG. Cena ma wzrosnąć do ok 4pln/litr.

    Przez 5 lat kiedy miałem auto z LPG tak z 4 razy słyszałem od "dobrze
    poinformowanych", że drastycznie wzrośnie cena LPG. Gdy był po 1,60zł, miał
    wzrosnąć do 3zł. Gdy był po 2,20zł, miał wzrosnąć do 4zł. Po miesiącu sprawę
    podchwytywał Onet, gazety itp... Oczywiście dupa, nic się nie stało, nigdy
    nic nie wzrosło. Z ceną 4zł mielibyśmy najdroższy gaz w Europie (nie licząc
    Danii, ale to błąd w matriksie, nie traktują LPG poważnie).
    Jestem w stanie uwierzyć w podwyżkę o 20%.

    --
    Marcos
    marcos [AT] wyprawa . info

    http://www.wyprawa.info