    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak zorganizować auto na 3-6 mcy
    Date: Fri, 2 Mar 2018 21:28:57 +0100

    On 2018-03-02 21:08, Bolko wrote:
    > Chyba będę potrzebował auto na 3 do maks 6 mcy na dojazdy Kraków-Gliwice.
    > Coś koło 110 km codziennie w jedną stronę.
    > Pożyczenie auta 2,2 kzł/miesiąc
    >
    > Kupienie nowego Tipo w benzynie+LPG 48 kzł nowy używany poszedł za 38kzł + 2,5kzł
    ubezpieczenie+ 1kzł ekstra koszty

    > Kupienie w w polecanym komisie (20kkm gwarancji) Mondeo za 40+kzł mogę sprzedać z
    powrotem ze stratą 7,5kzł + ubezpiecznie 1500zł

    > Kupienie jakiejś używki? To będzie bardzo trudne 3 miesiące i nie chce mieć
    problemów z autem.

    jak bym mial przez pol roku jezdzic przed i po pracy 110km to albo bym
    sie przeprowadzil i wracal na weekendy albo wybral pociag, busa, blabla
    cara czy cos, taki dojazd sie bardzo szybko nudzi, a na autostradzie w
    tipo rutyna moze sie zle skonczyc

    nie wiem jak tamten odcinek ale od opola do legnicy to przynajmniej raz
    na tydzien stoi sie ekstra pare godzin w jednym czy drugim kierunku z
    powodu wypadkow, robot czy innych cudow

    opcjonalnie mozna tez kupic cos czego sie nie bedzie chcialo sprzedawac
    zaraz po, dobre poleasingi tez mozna znalezc za rozsadne pieniadze

    wypozyczenie wyglada najlepiej - w razie problemow bierzesz nastepne a
    zepsute to bedzie ich problem, w przypadku jezeli auto kupisz, obojetnie
    czy nowe czy uzywane to jak cos sie stanie to ci je naprawia, tyle ze za
    tydzien czy dwa...

    auta do wypozyczenia warto poszukac poza duzymi miastami, znajdz cos
    posrodku trasy i z tego co widze po mojej okolicy urwiesz pare stowek,
    dodatkowo - jak wezmiesz auto z wypozyczalni w polowie drogi to jezeli
    sie zepsuje to albo jestes w domu i dasz sobie rade, albo jestes w pracy
    i dasz sobie rade albo stoisz im pod drzwiami ;)