  • Data: 2018-08-27 17:55:15
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-27 o 17:36, Queequeg pisze:
    [...]

    > Elektryk z administracji powiedział, że napisze mi takie oświadczenie, że
    > był i stwierdził, że faza jest podłączona do przewodu telefonicznego. To
    > już wiele. W środę mam je dostać.

    > Tylko czy w świetle tego, że był to kabel telefoniczny, Orange odpowiada
    > za to, że jakiś tytan intelektu podłączył fazę pod telefon? :) Moim
    > zdaniem to odpowiedzialność właścicielki...

    No dobra, do przewodu telefonicznego ale gdzie? Czy to leci do głowicy
    kablowej w szafce Orange czy przewodem telefonicznym połączonym w tej
    szafce gdzieś do mieszkania? Jesli do głowicy Orange, to pewnie dalej do
    szafki na ulicy. Ciekawe gdzie na tej szafce jest zakrosowane, znaczy
    czy jest to uziemienie dalej czy też może leci na inną głowicę i
    gdzieś/ktoś sobie ciągnie.

    --
    LordBluzg(R)