  • 121. Data: 2012-01-22 16:23:05
    Temat: Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?
    Od: nadir <n...@h...org>

    > SFF czyli Small Form Factor to komputery w miniaturowych obudowach
    > konstruowane po części podobnie jak laptopy, z wyjątkiem napędów, ramu i
    > zazwyczaj procesora pozostałe elementy nie są standardowe i nie mają
    > zamienników.

    Aaa, Small Form, nich i tak będzie, ale to chyba ciągnie tak mało prądu,
    że nie ma powody żeby wyłączać?

  • 122. Data: 2012-01-22 22:21:16
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-01-22 17:23, nadir pisze:

    > Aaa, Small Form, nich i tak będzie, ale to chyba ciągnie tak mało prądu,
    > że nie ma powody żeby wyłączać?
    Trudno powiedzieć bo nie mierzyłem ale skoro jest to w zasadzie ten sam
    komputer co w dużej obudowie może tylko ze zdecydowanie słabsza kartą
    graficzną to w standby może brać tyle samo.

  • 123. Data: 2012-01-22 22:37:40
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-01-22 23:21, Padre pisze:

    > Trudno powiedzieć bo nie mierzyłem ale skoro jest to w zasadzie ten sam
    > komputer co w dużej obudowie może tylko ze zdecydowanie słabsza kartą
    > graficzną to w standby może brać tyle samo.
    Szukałem i znalazłem, wg danych producenta w standby 0.8W zahibernowany
    1,9W a uśpiony tylko 2,7W czyli lepiej niż się spodziewałem :) (Dell 745)

  • 124. Data: 2012-01-22 22:42:57
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Szukałem i znalazłem, wg danych producenta w standby 0.8W zahibernowany
    > 1,9W a uśpiony tylko 2,7W czyli lepiej niż się spodziewałem :) (Dell 745)

    Sprostowanie językowe, 0.8W wyłączony ale zasilacz czuwa, prawidłowo
    standby przy komputerze to uśpienie czyli suspend-to-ram.

  • 125. Data: 2012-01-23 10:57:59
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 20 Jan 2012 11:52:14 +0100,
    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> screamed:

    > Mnie dziwi co innego - ta przewijająca się listwa.
    > To są jeszcze tacy, co czytają peceta i nie mają wyłącznika
    > na zasilaczu?
    > Toż to FAQ jest - "zmień zasilacz" :P

    Sprawdź pobór prądu zasilacza z wyłączonym takim wyłącznikiem.
    Zdziwisz się... Ja się zdziwiłem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 11:57:34 user up 13056 days, 23:52, 1 user, load average: 0.09, 0.98, 0.12 ]

    I can still enjoy sex at 74 - I live at 75 so it's no distance.

  • 126. Data: 2012-01-23 11:02:02
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 19 Jan 2012 16:27:51 +0100,
    Santana <s...@i...pl> screamed:

    > To zmierz dekoder-rekorder n-ki :) Wtedy się dopiero zdziwisz :)

    Jeszcze bardziej, gdy się wynik porówna z włączomym. :P

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 12:01:46 user up 13056 days, 23:56, 1 user, load average: 0.09, 0.98, 0.12 ]

    Anything is good if it's made of chocolate. -- Jo Brand

  • 127. Data: 2012-01-27 14:44:31
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 21 Jan 2012 07:52:33 +0100, "qwerty" <q...@p...fm>
    wrote:

    >Użytkownik "Padre" napisał w wiadomości grup
    >
    >Co rozumiesz za listwę? Przedłużać z łącznikiem i kondensatorem? :>

    ten element, co nazwales kondensatorem, to nim nie jest. To jest
    warystor, ktory przy przekroczniu pewnego napiecia (w zaleznosci od
    typu warystora) przepala sie i powoduje zwarcie, co w konsekwencji
    spowoduje wywalenie bezpiecznika i przerwanie obwodu. Wiec o to
    chodzilo.

    --
    ThinkXtra