  • Data: 2009-04-06 15:03:24
    Temat: Re: Jak zmierzyć ilośc prądu w akumulatorze?
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mario wrote:

    > A powinien około 12 godzin. 20W/12V= 1,6A. 200Ah/1,6A =12h.
    > Naładuj jeszcze raz na maksa skoro zasilacz wyłącza automatycznie.

    Postaram sie to zrobić.
    Ale nie bardzo rozumiem. 200Ah/1.6A = 120.0480 h
    Albo gdzieś przecinek zgubiony. Rozumiem, ze to co Podane mam na
    akumulatorze mam 20Ah to by sie zgadzalo.

    > Rozładuj tą żarówką sprawdzając Wwltomierzem czy nie osiągasz mniej niż
    > 10.8V. Jeśli miernik ustawisz na 20V DC i przewody wetkniesz w dwa dolne
    > gniazda to masz pewność, że go nie uszkodzisz przykładając sondy do
    > zacisków akumulatora :)

    Czyli tak na prawde to ten caly miernik nie je st mi do niczego potrzebny bo
    mi nic nie pokazuje. No jest potrzebny by nie zniszczyc samego akumulatora
    i tyle. Ale nic nie pokazuje.
    Czyli sprawdzam tak jak na rysunku
    http://c.wrzuta.pl/wi7850/7d63d49e001353c849da1924/a
    aa1?type=i&key=cmsmt5Waas&ft=d

    Wyszlo mi 12.56 czyli jak rozumiem nic nie wiem, po za tym, ze nie jest to
    pusty i nie jest to pelny (tak gdzies 70%). Czyli ze moge teraz rozladowac
    100W zarowka i sprawdzic kiedy zgaśnie.

    Tak wszyscy ostrzegali, ze ten miernik to sie nie nadaje i ze wybuchnie, a
    tu prosze jednak sie nadaje ;)
    Pewnie jak bym sie zapytal to okazalo by sie ze i prad w gniazdku zmierze
    jak pisalem poprzednio ;)
    Ale oczywiscie bardzo dziekuje za pomoc dla osoby, ktora nie bardzo wie jak
    dokladnie zapytac.
    --
    Jaki by nie był powód do łez, i tak w końcu trzeba wytrzeć nos. Heine