  • Data: 2009-04-06 14:11:09
    Temat: Re: Jak zmierzyć ilośc prądu w akumulatorze?
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Gęguś pisze:

    > 20W świeci przez 4h.

    A powinien około 12 godzin. 20W/12V= 1,6A. 200Ah/1,6A =12h.
    Naładuj jeszcze raz na maksa skoro zasilacz wyłącza automatycznie.
    Rozładuj tą żarówką sprawdzając Wwltomierzem czy nie osiągasz mniej niż
    10.8V. Jeśli miernik ustawisz na 20V DC i przewody wetkniesz w dwa dolne
    gniazda to masz pewność, że go nie uszkodzisz przykładając sondy do
    zacisków akumulatora :)

    Ale sprawdzałem tylko raz. No i nie wiem czy to znaczy,

    Nie możesz. Tylko do 10.8V

    MD