  • Data: 2013-06-16 10:25:40
    Temat: Re: Jak zidentyfikować szybką ładowarkę USB?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" kpcm2o$nc$...@n...news.atman.pl

    > Tylko to jest zbyt ogólne stwierdzenie. Oryginał od Samsunga Galaxy S III ładuje 2x
    dłużej niż oryginał od HTC. Jak więc
    > rozpoznać, który oryginał jest bardziej oryginalny?

    HTC ma swoje metody a Samsung ma swoje.

    IMO bez dokumentacji nie dojdziesz, jak przebiega ładowanie.
    Jeśli na wtyczce USB zabraknie prądu (będzie zbyt małe napięcie
    pod obciążeniem) to nie naładujesz szybko. Ja bym sprawdził,
    jakie jest napięcie na wtyczce USB w różnych wypadkach.
    (przy różnych ładowarkach)

    Może okazać się, że HTC daje do telefonu znacznie więcej niż 5V.

    Podniesienie prądu z 650mA na 500mA raczej nie da tak drastycznego
    (2 czy 3 razy) zwiększenia szybkości ładowania, a i te 650mA względem
    500mA nie bierze się znikąd -- na wtyczce USB pojawi się większe
    napięcie, lub telefon straci na swym oporze.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'