  • 1. Data: 2011-05-17 15:56:58
    Temat: Jak zgrać na dysk smsy z Nokii E50
    Od: g...@o...pl

    Z telefonem dostałem program Nokia Phone Browser. Kiedyś już mi się udało
    ściągnąć wiadomości z przepełnionej skrzynki w telefonie na komputer, niestety
    teraz przy ściąganiu widzę, że kasowałoby mi numer nadawcy i datę/godzinę
    wysłania. Co robić?

  • 2. Data: 2011-05-18 06:15:23
    Temat: Re: Jak zgrać na dysk smsy z Nokii E50
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    OVI lub PC Suite?

    emarcin

  • 3. Data: 2011-05-18 06:23:08
    Od: g...@o...pl

    > OVI lub PC Suite?

    PC Suite mam, obcina mi numery nadawców i datę wysłania.

  • 4. Data: 2011-05-18 07:48:45
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-17 17:56, g...@o...pl pisze:
> [...]
    > teraz przy ściąganiu widzę, że kasowałoby mi numer nadawcy i datę/godzinę

    Może "Nokia Communication Centre" pomoże. U mnie zgrywa całe sms-y.

  • 5. Data: 2011-05-18 08:45:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 May 2011 08:15:23 +0200, emarcin napisał(a):

    > OVI lub PC Suite?

    Odpowiadamy POD cytatem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 6. Data: 2011-05-18 09:32:09
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 17-05-2011 o 17:56:58 <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > niestety
    > teraz przy ściąganiu widzę, że kasowałoby mi numer nadawcy i datę/godzinę

    Są programiki na Symbiana co z smsów tworzą plik txt, jak taka forma Cie
    interesuje to bez problemu znajdziesz w necie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2011-05-19 11:49:27
    Od: g...@o...pl

    > Są programiki na Symbiana co z smsów tworzą plik txt, jak taka forma Cie
    > interesuje to bez problemu znajdziesz w necie.

    Mam starą Nokię z oprogramowaniem z 2006/8 roku - to pewnie nie jest Symbian.
    Jak w tej sytuacji zrobić z smsów te pliki txt? Bo właśnie tego bym potrzebował.
    Czy te pliki zachowują numer nadawcy i datę wysłania?

  • 8. Data: 2011-05-19 13:27:28
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Cz 19 05 2011 13:49, g...@o...pl pisze:

    > Mam starą Nokię z oprogramowaniem z 2006/8 roku - to pewnie nie jest Symbian.

    E50 ma symbiana.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 9. Data: 2011-05-19 20:05:31
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > PC Suite mam, obcina mi numery nadawców i datę wysłania.

    Otworzyłem moje OVI z kopią mojej E52 i widzę SMS-y
    z datą i godziną oraz numerem (jeżeli nie jest w kontaktach)
    i nazwą z kontaktów (jeżeli numer jest w kontaktach).

    Pozdrawiam emarcin