  • 1. Data: 2017-08-05 21:44:39
    Temat: Jak "zdobyć" Władysłowo?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Za tydzień w sobotę wybieram się do Władysławowa.
    A że to będzie długi weekend itd możecie coś doradzić?
    Start z krakowa.
    Plan miałem wstać koło 5 rano i doturlać się na na 12 w południe.
    Ale że zbliżą się 15 sierpnia to już nie może być tak prosto.

  • 2. Data: 2017-08-05 21:51:41
    Temat: Re: Jak "zdobyć" Władysłowo?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-08-05 o 21:44, Bolko pisze:
> [...]
    > Plan miałem wstać koło 5 rano i doturlać się na na 12 w południe.
    > Ale że zbliżą się 15 sierpnia to już nie może być tak prosto.

    Na twoim miejscu waliłbym a4 1 i a1 a dalej klasycznie s6 reda rumia władek

    jeśli chcesz ominąć korek na wlocie do władka (będzie na bank) to objedź
    z S6 na chwaszczyno, wejcherowo, krokowa i patrząc na mapę nie pamiętam
    którędy dokładnie ale kieruj się na chłapowo - to miejscowość która w
    zasadzie już jest władysławowem.

    Korek przy bramkach wylotowych możesz mieć ale ponoć mieli podnosić w
    tym roku jak się korek robi (nie wiem czy tak jest w rzeczywistości).

  • 3. Data: 2017-08-05 21:55:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 21:44 Bolko <s...@g...com> pisze:

> [...]
    > Plan miałem wstać koło 5 rano i doturlać się na na 12 w południe.
    > Ale że zbliżą się 15 sierpnia to już nie może być tak prosto.

    Odpuść sobie, wybierz odwrotny kierunek do północnego. Dwa razy w życiu
    popełniłem ten błąd i pojechałem do Władysławowa/Karwi w ten długi weekend
    i dwa razy stałem tam w korkach po parę godzin.

    TG

  • 4. Data: 2017-08-05 22:32:35
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 5 sierpnia 2017 21:52:34 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

    > Na twoim miejscu waliłbym a4 1 i a1 a dalej klasycznie s6 reda rumia władek
    zastanawiam się czy wcześniej nie zjechać z A1 na przykład
    w okolicach ciechocinka i później już "polnymi" drogami

  • 5. Data: 2017-08-05 22:38:08
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Odpuść sobie,
    Pochodzę z małej wioski na południu Polski.
    Dzisiaj na placu przed szkołą gdzie zawsze jakieś dzieciaki
    grały przed szkołą pustka.
    Wszyscy są teraz w Chorwacji :).
    A na poważnie bawimy się z rodziną w BnO i akurat we Władysłowowie syn będzie
    miał obóz treningowy a potem tydzień po tygodniu są zawody.
    Wiec nie chce ale musze.

    BnO - bieg na orientacje.

  • 6. Data: 2017-08-05 22:46:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 22:38 Bolko <s...@g...com> pisze:

> [...]
    > będzie
    > miał obóz treningowy a potem tydzień po tygodniu są zawody.

    Jak mus to mus. Odpal google maps i jedź inną drogą niż Ci będzie
    podpowiadała.
    Będziesz miał większe szanse na nie jechanie ze stadem.

    TG

  • 7. Data: 2017-08-05 23:00:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote in message
    > Odpal google maps i jedź inną drogą niż Ci będzie podpowiadała.
    > Będziesz miał większe szanse na nie jechanie ze stadem.

    Cóż za dziwna strategia...

    Google Maps podpowiada najszybszą trasę
    UWZGLĘDNIAJĄC korki, wypadki, zatory...

    Jadąc inaczej będziesz na 100% jechał dłużej.

  • 8. Data: 2017-08-05 23:55:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-05 o 23:00, Pszemol pisze:

    > Cóż za dziwna strategia...
    >
    > Google Maps podpowiada najszybszą trasę
    > UWZGLĘDNIAJĄC korki, wypadki, zatory...
    >
    > Jadąc inaczej będziesz na 100% jechał dłużej.

    Napisał ten co po Polsce z google nie jeździł.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-08-06 00:13:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-08-05 o 21:55, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Odpuść sobie, wybierz odwrotny kierunek do północnego.

    A na południe od Krakowa to nie ma korków? :-)

  • 10. Data: 2017-08-06 00:36:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Napisał ten co po Polsce z google nie jeździł.

    Po całej - nie... ale po południowej wiele razy.