  • 11. Data: 2017-08-06 01:37:14
    Temat: Re: Jak "zdobyć" Władysłowo?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

    > Za tydzień w sobotę wybieram się do Władysławowa.
    > A że to będzie długi weekend itd możecie coś doradzić?
    > Start z krakowa.
    > Plan miałem wstać koło 5 rano i doturlać się na na 12 w południe.
    > Ale że zbliżą się 15 sierpnia to już nie może być tak prosto.

    Normalnie. Dojedź do Gdyni potem Rumia, Reda, Wejherowo, Karwia,
    Jastrzębia Góra, Władysłowo.

    Byłem tam zilion razy i korki dojazdowe nigdy nie były tak straszne jak
    wyjazdowe.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 12. Data: 2017-08-06 09:11:45
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 05.08.2017 o 21:51, sirapacz pisze:

    > wejcherowo,
    Ja wiem, że po "j" kusi wpisać "c", ale ta miejscowość to jednak
    Wejherowo, przez 'samo h'.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2017-08-06 09:13:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 00:13 cef <c...@i...pl> pisze:

    > A na południe od Krakowa to nie ma korków? :-)

    Nie mają dłuższego weekendu.

    TG

  • 14. Data: 2017-08-06 09:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Napisał ten co po Polsce z google nie jeździł.

    Ale Cavallino ma racje.
    Ostatnio wracałem z mazur w poprzedni długi weekend - nie stałem w korku
    ani 5 minut.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 15. Data: 2017-08-06 12:15:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-06 o 00:36, Pszemol pisze:

    > Po całej - nie... ale po południowej wiele razy.

    Plączesz się w swoich fantazjach.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2017-08-06 12:27:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 5 sierpnia 2017 23:00:02 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Cóż za dziwna strategia...
    >
    > Google Maps podpowiada najszybszą trasę
    > UWZGLĘDNIAJĄC korki, wypadki, zatory...

    Ta;) W teorii

    > Jadąc inaczej będziesz na 100% jechał dłużej.
    W ubiegłą niedzielę np ci co google maps posłuchali stali w korku przed nadmorską
    miejscowością nawet 3 godziny. A wystarczyło skręcić w boczną droge i 7km nadrobić
    jadąc bez żadnych korków. Tyle że google tego nie podpowiadało. Przy wyjeżdzie to
    samo
    30km wcześniej google kieruje kierowców w miejsce gdzie od kilku miesięcy trwa budowa
    ronda i droga zamknięta. I kolejne pół godziny w plecy na wycofanie stamtąd i
    pojechanie objazdem.
    W okolicach Kostrzyna nad Odrą w ten weekend google też wymiękło;)

  • 17. Data: 2017-08-06 13:57:58
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ja wiem, że po "j" kusi wpisać "c", ale ta miejscowość to jednak
    > Wejherowo, przez 'samo h'.

    prawda to:)
    moja kulpa:)

  • 18. Data: 2017-08-06 14:01:00
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > zastanawiam się czy wcześniej nie zjechać z A1 na przykład
    > w okolicach ciechocinka i później już "polnymi" drogami

    masochizm

    za wcześnie - no chyba, że chcesz ominąć płatny odcinek ale 30 dychy to
    jest warty odcinek. Ostatecznie możesz zjechać zjazd przed końcem i tam
    kombinować z zadupiami. U mnie jednak dobrze spisywało się chwaszczyno a
    i widoki są fajne (ale nie pamiętam który odcinek był taki malowniczy -
    pewnie za wejHerowem :)

  • 19. Data: 2017-08-06 18:21:37
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Objechaliśmy z małżonką okolice trójmiasta i stwierdzam, że najgłupszym
    miejscem na pobyt jest Władysławowo. Ciasno jak w dupie, droga zakorokowana
    i plaży mało (część zajęta przez port oraz bodajże elektrociepłowię) . To
    już lepiej zalogować się w spokojnym Pucku i dojeżdżać sobie z rana po
    śniadaniu do Karwii Dębki Jastrzębia Góra.

    50 km plaży do wyboru do koloru, blisko do trójmiasta, helu.

    Endriu

  • 20. Data: 2017-08-06 21:02:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 sierpnia 2017 18:21:41 UTC+2 użytkownik Endriu napisał:

> [...]
    > śniadaniu do Karwii Dębki Jastrzębia Góra.
    >
    > 50 km plaży do wyboru do koloru, blisko do trójmiasta, helu.

    Niedaleko Szklana Huta- najpiękniejsze moim zdaniem miejsce nad Bałtykiem