  • 21. Data: 2017-08-07 10:11:00
    Temat: Re: Jak "zdobyć" Władysłowo?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-08-05 o 21:51, sirapacz pisze:

    > Korek przy bramkach wylotowych możesz mieć ale ponoć mieli podnosić w
    > tym roku jak się korek robi (nie wiem czy tak jest w rzeczywistości).

    Mają otwierać bramki, gdy korek przed bramkami jest dłuższy niż na 45
    minut czekania. W praktyce jechałem/wracałem w weekend w lipcu nad/z nad
    morza i pan na MOPie informował, że bramki będą najprawdopodobniej
    otwarte. A w rzeczywistości był korek na 35 minut, więc były zamknięte.
    Ogólnie okolice Władysławowa to korkowa masakra w lecie. W lipcu - nie
    długi weekend - stałem pod Władysławowem ponad godzinę w tą w tamtą
    stronę. Nawigacja z omijaniem korków nic nie pomogła.

  • 22. Data: 2017-08-07 11:04:18
    Od: Vlad The Ripper <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    W dniu 2017-08-05 o 22:32, Bolko pisze:

    > zastanawiam się czy wcześniej nie zjechać z A1 na przykład
    > w okolicach ciechocinka i później już "polnymi" drogami

    Ten wariant bym polecał. W Ciechocinku na dk91, potem w Warlubiu na
    dw214, w Wicku na dw213, w Starzynie na Łebcz,Władysławowo. Ktoś mi
    kiedyś polecał ten wariant i generalnie ruch mały a drogi znośne, a
    miejscami nawet bardzo przyzwoite jak na jednopasmówki. Zalety - omijasz
    trójmiasto i wszystkie bramki na autostradzie, nie płacisz tego
    bandyckiego myta, mały ruch poza Kościerzyną i Lęborkiem (tam możliwe
    korki). Można, jeśli masz jakiś monitoring online sytuacji na bramkach w
    Toruniu pojechać A1 dalej do węzła Warlubie. Zyskasz trochę na czasie w
    przypadku małego korka na bramkach.