  • 1. Data: 2016-09-15 07:04:53
    Temat: Jak zbudować Boosta?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Nie dla kompilatora Visuala ale dla MinGW bo ten obsługuje
    multiprecision/float128.hpp ?
    Wołałem bjam.exe ale ten tworzy mi biblioteki do Visuala i chyba tego
    starszego niż 2015 bo msvc-14.0.
    Utworzył w bin.v2/ 1.5 giga a w stage/ 0.76 giga ale chyba nie utworzył
    wszystkiego.
    Jak teraz te utworzone rzeczy skasować i wywołać dla MinGW a raczej dla
    TDM a najlepiej dla tego zestawu, z którego korzysta Code::Blocks?

  • 2. Data: 2016-09-15 07:07:58
    Temat: Re: Jak zbudować Boosta?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 15.09.2016 o 07:04, Borneq pisze:
    > Nie dla kompilatora Visuala ale dla MinGW bo ten obsługuje
    > multiprecision/float128.hpp ?

    Znalazłem coś:
    http://stackoverflow.com/questions/20265879/how-to-b
    uild-boost-1-55-with-mingw

    First make sure your mingw's bin directory is in your environment PATH
    so gcc and g++ is callable from your command prompt. Afterwards go into
    your boost's root directory of where you extracted the files.

    Follow that with a bootstrap + b2.exe to build. For example, let's say
    you only want to compile the regex portion of boost. The follow commands
    should do the trick:

    bootstrap mingw
    b2 toolset=gcc regex
    You can use:

    b2 --show-libraries
    to get a listing of modules you can build individually. Of course you
    can build all of them with just:

    b2 toolset=gcc
    Check out Boost Invocation for a detailed list of available options.

  • 3. Data: 2016-09-15 07:49:25
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 15.09.2016 o 07:07, Borneq pisze:

    > Znalazłem coś:
    > http://stackoverflow.com/questions/20265879/how-to-b
    uild-boost-1-55-with-mingw

    Dosyć długo trwało i nie wiem czy wszystko do końca:
    bin.v2/ ma 0.52 GB, stage/ ma 0.28 GB
    natomiast kompilacja wyrzuca
    c:\boost\boost\multiprecision\float128.hpp|159|undef
    ined reference to
    `strtoflt128'|
    Tymczasem nie ma tego w żadnym *.a (takiego fragmentu , nazwa może być
    dekorowana)
    W c:\boost\bin.v2\libs\ jest tylko 25 katalogów, a w nieskompilowanych
    c:\boost\libs\ jest a z 119 katalogów!
    w tym multiprecision/

  • 4. Data: 2016-09-15 09:46:36
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 15.09.2016 o 07:49, Borneq pisze:
    > W c:\boost\bin.v2\libs\ jest tylko 25 katalogów, a w nieskompilowanych
    > c:\boost\libs\ jest a z 119 katalogów!
    > w tym multiprecision/

    NIe wiem co źle robię, wołam >b2 toolset=gcc -a
    czyli dodałem parametr -a a nadal to samo - większość katalogów nie jest
    zbudowanych, być może nie są te, dla których występują same nagłówki,
    ale w float128.hpp wymagana jest funkcja strtoflt128

  • 5. Data: 2016-09-15 10:08:34
    Temat: Re: Jak zbudować Boosta? - jak działać na floaf128?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Okazuje się że nie chodziło o zbudowanie Boosta ale o bibliotekę
    libquadmath, gdzie mieści się logika obliczeń a Boost to otoczka tego.
    libquadmath jest standardowo dołączany do minGw.