  • Data: 2009-06-16 06:59:16
    Temat: Re: Jak zasilić cewkę rozmagnesowująca (TV)
    Od: Rylen <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Dodam że porada
    którą otrzymałem "Podłącz w szereg zwykłą żarówkę 60W"
    (do cewki rozmagnesowującej)
    nie zdała egzaminu, nic to nie dało. Więc skorzystam
    z drugiej porady "Można też użyć wymontowanej z TV cewki
    rozmagnesowującej.
    Należy ją złożyć "w ósemki") by miała średnicę ze 20 cm, podłączyć do sieci
    przez dużą, 100-200W żarówkę i "objechać" kineskop, jak wyżej pisałem."
    Myślę że to pomoże. już w sobotę się przekonam.

    Rylen