  • 1. Data: 2009-03-27 19:23:56
    Temat: Jak zaplacic oc przez internet?
    Od: pan_luki <p...@o...pl>

    W jaki sposob moge oplacic oc z uzyciem konta internetowego? Problemem
    jest to, ze normalnie w banku podbijaja druczek o okresie
    ubezpieczenia. Przez internet raczej ciezko to zrobic ;] Jest jakas
    mozliwosc wykonania tego typu operacji online?
    Jutro banki pozamykane a chcialbym cos polatac, bo szykuje sie niezla
    pogoda...

  • 2. Data: 2009-03-27 19:25:53
    Temat: Re: Jak zaplacic oc przez internet?
    Od: pan_luki <p...@o...pl>

    Aha, ubezpieczyciel to PZU..

  • 3. Data: 2009-03-27 20:04:34
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Fri, 27 Mar 2009 12:25:53 -0700 (PDT), pan_luki <p...@o...pl>
    wrote:

    >Aha, ubezpieczyciel to PZU..

    Robisz przelew, w tytule wpisujesz dane swoje, pojazdu, okres
    ubezpieczenia itp. Drukujesz potwierdzenie, spinasz je z tym
    oryginalnym druczkiem, wozisz ze sobą wielką płachtę ;) i powinno
    wystarczyc. Raz tak zrobiłem i wystarczyło (ale miałem tylko jedną
    kontrolę, więc nie wiem na ile to jest miarodajne).

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 4. Data: 2009-03-27 20:24:54
    Od: Maciek <m...@g...com>

> [...]
    > wystarczyc. Raz tak zrobiłem i wystarczyło (ale miałem tylko jedną
    > kontrolę, więc nie wiem na ile to jest miarodajne).

    Dokładnie tak, na przelewie internetowym mam coś takiego:
    "Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu. Nie
    wymaga podpisu ani stempla."
    i z to sobie wożę, kilka kontroli w tym jedna na Słowacji - bez
    problemów.

    pozdrawiam
    Maciek

  • 5. Data: 2009-03-27 20:30:14
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Eskimos pisze:
    > Drukujesz potwierdzenie, spinasz je z tym
    > oryginalnym druczkiem, wozisz ze sobą wielką płachtę ;) i powinno
    > wystarczyc.

    Uiii tam zaraz plachte. Drukujesz sobie to potwierdzenie pomniejszone do
    25% formatu A4, skladasz na pol i miesci sie w dow. rej. bez problemu. Z
    czytelnoscia nie ma problemu. Kilkanascie kontroli tak przeszedlem i
    nikt nie mial watpliwosci.

    Zdrowko

    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 6. Data: 2009-03-28 07:06:18
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    KLOSZ wydusił z siebie te słowy:

    > Kilkanascie kontroli tak
    > przeszedlem i nikt nie mial watpliwosci.

    przeciez nie masz obowiązku posiadania konkretnego dowodu opłaty wiec nie
    widze problemu z takim świstkiem.
    Gorzej bylo, jak jakies TU (chyba TUW ale moge sie mylic) wydawał w
    oryginale polise na małym kawałku papieru z kilkoma napisami, ale nie bylo
    na tym, zadnej pieczątki. Był wtedy mały okres czasu, kiedy policjanci sie
    tego czepiali

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 7. Data: 2009-03-28 08:07:18
    Od: "Regand" <r...@w...pl>

    > Robisz przelew, w tytule wpisujesz dane swoje, pojazdu, okres
    > ubezpieczenia itp. Drukujesz potwierdzenie, spinasz je z

    Tyle, ze np. w mbanku mozna zrobic przelew przez internet w sobote jednak
    mozliwosc wydrukowania potwierdzenia bedzie dopiero w poniedzialek jak
    przelew wyjdzie.

    pozdr

  • 8. Data: 2009-03-28 08:17:19
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Regand wydusił z siebie te słowy:
    > Tyle, ze np. w mbanku mozna zrobic przelew przez internet w sobote
    > jednak mozliwosc wydrukowania potwierdzenia bedzie dopiero w
    > poniedzialek jak przelew wyjdzie.

    zmień bank.

  • 9. Data: 2009-03-28 08:31:42
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kuba (aka cita)"
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >zmień bank.

    Sądzisz, że inny bank da ci możliwość wydrukowania potwierdzenia
    przelewu zanim ten zostanie wykonany?
    O, sigomat swoje wie.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Microsoft Office 2000: Świat się śmieje
    `b K...@e...eu.org d'

  • 10. Data: 2009-03-28 08:37:18
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Mariusz Kruk wydusił z siebie te słowy:

    > Sądzisz, że inny bank da ci możliwość wydrukowania potwierdzenia
    > przelewu zanim ten zostanie wykonany?

    Wiesz .. nie wiem jak jest w mbanku, ale w innych bankach z jakimi ja mam
    doczynienia jest tak:
    mozna wydrukować polecenie wykonania przelewu. Zlecenie mozna złożyć, jesli
    są dostępne srodki na koncie, ktore po złożeniu zlecenia są od razy
    odciągnięte.
    Nie ma mozliwości wycofania takiego zlecenia.

    W czym więc problem, zwlaszcza, ze w zasadzie taki wydruk nie różni sie
    niczym od takiego, ktory wydrukujesz po zaksięgowaniu przelewu.