  • 11. Data: 2014-02-03 01:36:36
    Temat: Re: Jak zainstalować system na netbooku?
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-02-03 00:42, Marek pisze:

> [...]
    Microsoft każe robić bootowalnego pendriva do Win8.1. Zrobiłam.
    Szkoda mi było tego pendriva, to potem przekopiowałam wszystko na CD-Rom
    i uruchamia sie jak trzeba z płytki.

    Poza tym instalka znajduje się w Historii, czy Historii Plików.
    Skopiowałam i mam już całą instalkę do Windows 8.1. Narazie siedzi na
    dysku, muszę przegrać na płytę.

    --
    animka

  • 12. Data: 2014-02-03 07:35:04
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 03 Feb 2014 00:27:41 +0100, Marek napisał(a):

    > Trochę żadna grupa bo kwestia dotyczy wszystkiego po trochu.

    Sprzęt działa? Działa. Problem masz z otworzeniem systemu.

    > Bez wyjęcia dysku nie dowiem się o tym :-( To urządzenie to Asus Eee PC
    > 1000 HD. Nie ma tu żadnego guzika ratowania systemu więc nic nie
    > zdziałam raczej.

    Instrukcja obsługi co mówi na okoliczność takową?

    > W międzyczasie okazało się, że tu nie ma 8ki lecz XP.

    Co ma piernik do wiatraka? Partycje recovery dostępne były również dla
    netbooków/laptopów z XP.

    [ Człowiek rodzi się z dwiema nieuleczalnymi chorobami: życiem, które ]
    [ kończy się śmiercią i nadzieją, że śmierć nie jest końcem. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 13. Data: 2014-02-03 08:12:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-02 21:39, Marek pisze:
    > Witam,
    >
    > Zostałem poproszony o zainstalowanie W8 na netbooku, który się sypnął.
    > Nie wstaje nawet w trybie awaryjnym. Do normalnego PCta wkładam płytę i
    > działam. Tu nie ma czytnika DVD. Jest LAN i USB 2.0. Panuje moda na nie
    > dołączanie płyt z systemem do laptopopodobnych produktów. Jak zatem
    > zabrać się za instalację? Skąd brać system i jak go zainstalować na
    > takim urządzeniu? Przegrać na pendrive? Czy pendrive będzie widoczny
    > jako dysk na samym BIOSie?

    Mam nadzieję że nie będziesz tego robił za darmo. Wkurza mnie to ciągłe
    psucie rynku ;-) Kupują barachło, myślą że z systemem (taki trick
    maktinowy), nie dbają o archiwizację a później myślą że to 3 kliknięcia
    myszką.
    Też niedawno musiałem się nauczyć jak to robić. Dokopanie się do sposobu
    na XP (ty masz łatwiznę) zajęło mi kilka dni i napsuło krwi. :-)
    Skąd brać system? Ze sklepu :-)

  • 14. Data: 2014-02-03 08:25:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-03 08:12, z pisze:

    Żeby było też konstruktywnie :-)
    rufus_v1.4.1 - tym programem udało mi się w końcu zrobić butowalnego XP
    Czujne strzegę i zdecydowanie bronię teraz tego pena :-)

  • 15. Data: 2014-02-03 15:02:54
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-03 07:35, Przemysław Ryk pisze:

    > Sprzęt działa? Działa. Problem masz z otworzeniem systemu.

    No właśnie chciałem się dowiedzieć jak SPRZĘTOWO zabrać się do
    instalowania. Nie pomyślałem, że z PenDrive'a też da się bootować system.

    > Instrukcja obsługi co mówi na okoliczność takową?

    Tak - zanieś komputer do serwisu.

    > Co ma piernik do wiatraka? Partycje recovery dostępne były również dla
    > netbooków/laptopów z XP.

    To było sprostowanie do wątku inicjującego gdzie napisałem o 8-ce bo
    błędnie mnie poinformowano o tym co tam jest zainstalowane.

    Marek

  • 16. Data: 2014-02-03 15:08:07
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Sam nie wiem. Kasy nie mają i zwrócili się do mnie o pomoc. Na zwykłym
    > PCcie nie byłoby kłopotu a tu sobie problem robię na własne życzenie...

    weź sciągnij ubuntu na pendriva zainstaluj wszystko im wszystko
    domyślnie, (zrobisz to za pół godziny) i udawaj greka ze niby to
    najnowszy windows 8.1 czy cośtam...
    :)
    ToMasz

  • 17. Data: 2014-02-03 15:09:17
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-03 08:12, z pisze:

    > Mam nadzieję że nie będziesz tego robił za darmo. Wkurza mnie to ciągłe
    > psucie rynku ;-)

    Niestety za darmo :-( Wiesz... gdyby mieli jakąkolwiek kasę, to
    zanieśliby do serwisu. Sam widzisz co to za sprzęt. Nawet zasilacz taśmą
    okręcony do tego jest...

    Marek

  • 18. Data: 2014-02-03 15:11:16
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-03 08:25, z pisze:
    > W dniu 2014-02-03 08:12, z pisze:
    >
    > Żeby było też konstruktywnie :-)
    > rufus_v1.4.1 - tym programem udało mi się w końcu zrobić butowalnego XP
    > Czujne strzegę i zdecydowanie bronię teraz tego pena :-)

    O, dziękuję :-) Ułatwi mi to zadanie. Nie mam czasu ale muszę się tym
    bawić bo inaczej sumienie mnie zeżre :-)

    Marek

  • 19. Data: 2014-02-03 15:55:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-03 15:09, Marek pisze:
    > Niestety za darmo :-( Wiesz... gdyby mieli jakąkolwiek kasę, to
    > zanieśliby do serwisu. Sam widzisz co to za sprzęt. Nawet zasilacz taśmą
    > okręcony do tego jest...

    Wybacz ale właśnie przez takie działalności ludzie tracą miejsca pracy.
    "Przecież każdy gimnazjalista to potrafi zrobić więc powinno wystarczyć
    dobre słowo." :-)
    Żeby to chociaż w sumie wyszło taniej albo szybciej.
    Sterowniki i aktualizacje agarniesz?

  • 20. Data: 2014-02-03 19:13:38
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-03 15:55, z pisze:
    > Sterowniki i aktualizacje agarniesz?

    Tak, dzięki. Sterowniki mają na stronach producenta. :-)

    Marek