  • Data: 2014-02-07 14:56:15
    Temat: Re: Jak zainstalować system na netbooku?
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > Najchętniej to wodne. :) Nie wiem, jak by mi się kręcony na 3,9 GHz E8400
    > przy pasywnym chłodzeniu zachowywał.

    Znajomemu brałem takie coś i wyrabia:

    AMD Phenom II X4 955 Black Edition, jak mi pisze znajomy to ciągnie 140W
    http://www.zalman.co.kr/global/product/Product_Read.
    php?Idx=782&categoryname=Cooling

    W razie czego można w środek zestawu dołożyć wolnopobrotowy wentyl.

    A jeśli ci się nudzi i masz sporo wolnego czasu to może tak :)

    http://cdn.overclock.net/3/32/900x900px-LL-32f1c353_
    02-DSC_4103.jpeg
    tutaj więcej: http://www.overclock.net/t/1424387/lightbox/position
    /1