  • Data: 2014-02-03 01:36:36
    Temat: Re: Jak zainstalować system na netbooku?
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-03 00:42, Marek pisze:

> [...]
    Microsoft każe robić bootowalnego pendriva do Win8.1. Zrobiłam.
    Szkoda mi było tego pendriva, to potem przekopiowałam wszystko na CD-Rom
    i uruchamia sie jak trzeba z płytki.

    Poza tym instalka znajduje się w Historii, czy Historii Plików.
    Skopiowałam i mam już całą instalkę do Windows 8.1. Narazie siedzi na
    dysku, muszę przegrać na płytę.

    --
    animka