  • Data: 2014-01-26 22:30:43
    Temat: Re: Jak zainstalować program w telefonie?
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" napisał:

    > Wrzuciłem w jeden katalog, a telefon do mnie, "błąd java,
    > niedozwolony argument". Kilka z tych aplikacji próbowałem, i wszystko tak
    > samo.Telefon SAMSUNG C3350.

    I jesteś pewny, że na tego Samsunga wrzuca się aplikacje Java tak, jak na
    normalny telefon? Przypuszczam, że wątpię. Jeśli się nie mylę, poszukaj
    porad na temat wgrywania aplikacji na platformę AGERE.
    http://samsung-mobile.com.pl/forum/Thread-s3500-oraz
    -nowsze-modele-agere-instrukcja-instalacji-aplikacji
    -java

    JoteR