  • Data: 2011-02-26 23:04:46
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć nr VIN?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-26 22:21, venioo pisze:
    > Na przeglądzie diagnosta stwierdził, że z powodu korozji ledwo może
    > odczytać nr VIN i powiedział, że mam to jakoś zabezpieczyć. I teraz się
    > zastanawiam, jak to zrobić, żeby nie pogorszyć sprawy.
    > Szczotka druciana na wiertarce i potem białym sprayem? Czy może
    > szczotka, farba miniowa, spray? Czy może bez szczotki tylko jakiś
    > hammerite? Albo może jakaś chemia? Co byście radzili?

    Nie radzę Ci tego ani traktować żadnymi szczotami, ani ponownie malować
    - wtedy numer zacznie wyglądać podejrzanie i ryzykujesz różne problemy.

    Przetrzyj to szmatką czymś delikatnym typu benzyna, ewentualnie użyj
    jakiegoś odrdzewiacza w płynie.
    Potem niektórzy radzą konserwować to olejem albo smarem stałym i zakleić
    plastrem żeby nie brudziło.

    Jest też taka opcja że za AFAIK mniej niż 200zł dostaniesz nowy numer
    VIN razem z nabiciem.