  • Data: 2016-04-07 11:44:06
    Temat: Re: Jak wytresować sąsiada akustycznie?
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ne0o53$l1f$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    obrazki dla Babci, czy Cioci wieszam święte,
    chyba, że nie wolno :P ? Jakby tak dobrać

    > Jednak najważniejsze chyba, aby nie zlamać przy tym prawa. Obrazki dla Babci zawsze
    chyba można powiesić? Albo instalacja
    > elektryczna, dodatkowe gniazdko, czy kable się w ścianie połamały i wymienić...?
    > Marku, ja nie chcę robić nikomu na złość, szukam po prostu dobrych sposobów na
    rozwiązanie problemu. Stokroć bardziej wolałbym to
    > rozwiązać w pełni pokojowo, ale jeśli to nie pomaga, to co innego, niż trochę
    złośliwości?

    Trzeba sobie uświadomić, że mieszka się w bloku, gdzie zawsze może się zdarzyć,
    że jakiś sąsiad zakłóca nam ciszę (niekoniecznie złośliwie) i szukanie na siłę
    absurdanych sposobów na odegranie się (odwet) sąsiadowi jest chore.
    A jeśli ktoś będzie mieszkał przy ruchliwej (hałaśliwej) ulicy, to czy rozwiązaniem
    problemu będzie zamknięcie tej ulicy (postawienie nielegalnie znaku zakazu wjazdu)?
    Nie. Trzeba umieć żyć w otoczeniu, które nam nie do końca odpowiada, a na jakie
    jestesmy skazani, bo nie stać nas na wolnostojący dom w odosobnionym spokojnym
    miejscu. Jak będzie nas kiedyś stać, to sobie kupimy taki dom, a wraz z nim spokój.
    Jak kiedyś nie było mnie stać na własne auto, to jeździłem do miasta 15 km
    rowerem,
    nawet w ciężkie zimowe mrozy i też nie było przyjemnie. Takie życie.

    --
    Pzdr.
    Marek