  • Data: 2011-07-05 18:11:22
    Temat: Re: Jak wyszukać duże pliki w XP ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek" iuv3q5$8ja$...@i...gazeta.pl

    > To nie jest nawet próba odpowiedzi na moje pytanie.

    To jest próba wyjaśnienia. :)

    > Czy teraz wyjaśnisz może, ale bardziej merytorycznie?
    > Pytam całkiem serio i bez złośliwości...

    Proponuję te dwa posty:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" iuvjdo$37$...@i...gazeta.pl
    "Eneuel Leszek Ciszewski" iuvit1$rrq$...@i...gazeta.pl

    Niższy MID zawarty jest w poście o MIDzie poprzednim.

    > ... które Ty mógłbyś sobie darować bo są to wycieczki lekko nacjonalistyczne.

    Owszem -- to nacjonalizm. :) No... I przy okazji -- brutalny atak na Kościół.
    (bo Kościół, nawet pisemnie, zniechęca ludzi do kupowania masy ubrań)
    Proponuję wizytę u psychiatry. :) (tańsze to dla społeczeństwa
    niż walka z nacjonalizmem objawiającym się w taki sposób)

    > Widać lubisz myć każdą nogę w osobnym zlewie, nie wytłumaczę Ci, ze można in aczej
    :/

    Nie myję nóg. Same myją się, gdy myję resztę ciała.
    (bo kąpię się pod prysznicem na stojąco a woda jednak jest cięższa od
    powietrza i spływając w dół, stale zalega w brodziku w czasie kąpieli;
    na dodatek jest pełna mydlin do czasu ,,płukania ciała'', kiedy to przy
    okazji płucze i nogi)

    A w zlewie chyba jeszcze nie tylko nóg nie myłem, ale w ogóle nie myłem
    się w zlewie. Nawet umywalka nie służy myciu nóg.

    No... Ale ja jestem nacjonalistą... ;)
    (i dlatego właśnie kąpię się pod prysznicem, nie w zlewie czy w sedesie) ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'