eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak wyłączyć obniżanie częstotliwości Core 2 Duo E4500 2.2GHz? › Re: Jak wyłączyć obniżanie częstotliwości Core 2 Duo E4500 2.2GHz?
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak wyłączyć obniżanie częstotliwości Core 2 Duo E4500 2.2GHz?
    Date: Thu, 6 Oct 2011 10:07:17 -0500

    "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> wrote in message
    news:j6kfgk$ah0$2@node2.news.atman.pl...

    > Nie szukaj dziury w całym. Zmień pastę termoprzewodzącą i ewentualnie
    > chłodzenie jak przeszkadzają Ci te temperatury. A procesor jakby osiągnął
    > zbyt dużą temp. to by się wyłączył. Generalnie takie temperatury to norma,
    > np. Q6600 (starszy, 4 rdzenie) potrafi osiągnąć po overclockingu na 3GHz
    > temperatury ~80C i nie robi na nim to wrażenia.

    Widzisz - ja mam komputer zamknięty, poskładany - nie chce mi sie
    go otwierać, wymieniać pasty tak tylko dla zabawy. Dlatego pytam
    czy prawie 70C to dla niego normalne bo NIE CHCĘ aby mi komputer
    spowalniał ani się wyłączał z powodu temperatury.

    Ciekawi mnie jak ten sam pracuje u innych ludzi z seryjnym wiatrakiem,
    czy rzeczywiście przy temperaturze otoczenia te 20-parę stopni u nich
    też osiąga 70 czy u mnie jest coś nie tak.