eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak wyłączyć obniżanie częstotliwości Core 2 Duo E4500 2.2GHz? › Re: Jak wyłączyć obniżanie częstotliwości Core 2 Duo E4500 2.2GHz?
  • Data: 2011-10-06 14:55:17
    Temat: Re: Jak wyłączyć obniżanie częstotliwości Core 2 Duo E4500 2.2GHz?
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-10-06 16:42, Pszemol pisze:

    > A czy w Waszej opinii te procki Intela pracują jeszcze niezawodnie
    > przy temperatuach mierzonych dla obu rdzeni w górnych 60-tkach C?
    > Jeszcze nie widziałem 70C, ale 69C często się zdarza.

    Nie szukaj dziury w całym. Zmień pastę termoprzewodzącą i ewentualnie
    chłodzenie jak przeszkadzają Ci te temperatury. A procesor jakby
    osiągnął zbyt dużą temp. to by się wyłączył. Generalnie takie
    temperatury to norma, np. Q6600 (starszy, 4 rdzenie) potrafi osiągnąć po
    overclockingu na 3GHz temperatury ~80C i nie robi na nim to wrażenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej