  • Data: 2011-10-26 19:29:22
    Temat: Re: Jak wykryc, która swieca zarowa nie grzeje?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j89e5l$tlh$1@mx1.internetia.pl...
    > Co się denerwujesz - pożartować już nie można?

    no dobra, może przesadziłem, ale w kilku miejscach wątku widze, jak sie
    ludzie czepiają jednej literki, tylko czekałem, az ktoś zasugeruje, ze
    napisalem ókręcić ;-)

    > Nie zaskoczysz mnie - w mojej skodzie kiedyś warsztat miał problem
    > z wykręceniem dwóch (w samochodzie względnie nowym), a co dopiero
    > w warunkach domowych bez praktyki i stosownych narzędzi.

    no dokładnie i wlasnie dlatego sugerowanie komuś, zeby sobie wykręcił swiece
    żarowe jest pomysłem, delikatnie mówiąc, niewłaściwym.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł