  • Data: 2010-01-28 16:00:57
    Temat: Re: Jak wyjechac z parkingu nie krecac kolami (piatkowo)
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Sty, 15:53, Bydlę <bydl?@bydl?.pl> wrote:
    > On 2010-01-28 13:50:08 +0100, VoyteG <V...@h...com> said:

    > Przecież kręci kołami.
    > Więc mijasz się z prawdą.

    To prawda, przyznaje ze wziąłem odział w paskudnym spisku

    ;-)

    > A inną sprawą (ale tylko dla uczciwego prokuratora) jest ustalenie ile
    > zapłaciła ta kobieta i komu, za uzyskanie poświadczenia nieprawdy,
    > czyli prawa jazdy.

    Tu masz racje, raczej nie możliwe by osoba, która kiedykolwiek
    trenowała miedzy słupkami wykazywała taki brak zrozumienia nawigacji
    pojazdem. I pogoda super i widocznosc odpowiednia i inne pojazdy
    względnie daleko...

    Az trudno sobie wyobrazić reakcje takiej pani na drodze, kiedy trzeba
    szybko podjąć decyzje...