  • 1. Data: 2012-02-15 10:25:54
    Temat: Jak wyjąć uszczelniacze?
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Ponieważ precle to chłopaki zaradne i pomysłowe to się pytam...
    ;))))

    Uszczelniacze w Hornecie 600. Jeden wyszedł a drugi się uparł i
    chuj. Szarpałem wczoraj godzinę i nie chce się nawet ruszyć.
    Jakiś debil kiedy mu ciekły wsadził pod kapturek przeciwpyłowy
    (uwaga, trzymać się mocno!)... taraaaaaaaa:
    http://eterstar.pl/pub/debil.jpg
    Tak, dobrze widzicie. To jest husteczka. W obu goleniach to samo
    ale druga wyszła.

    Ktoś próbował wydłubać uszczelniacz śrubokrętem ale tylko
    pokaleczył gumę aż do stalowej wkładki w uszczelniaczu. A
    ponieważ przez nieszczelną osłonę przeciwpyłową weszła woda i
    elegancko wsiąkła w husteczkę to jak się łatwo domyśleć stalowy
    pierścień w uszczelniaczu zjadła ruda i spuchł tak że nie idzie
    go wybić.

    I tu nasówa się pytanie, jak go wyjąć? Próbowałem podważać
    śrubokrętem ale goleń jest przecież aluminiowa i nie chcę jej
    pokaleczyć. Palnikiem zagrzać? Tylko to alu i za bardzo nie
    pogrzeje, wkręcić wkręt w uszczelniacz i spróbować ruszyć? Chyba
    że są jakieś patenty na które nie wpadłem?

    --

    morghul

  • 2. Data: 2012-02-15 10:48:19
    Temat: Re: Jak wyjąć uszczelniacze?
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-15 11:25, morghul pisze:

    > pogrzeje, wkręcić wkręt w uszczelniacz i spróbować ruszyć? Chyba
    > że są jakieś patenty na które nie wpadłem?

    Odkrecic srube od dolu lagi i wybic kilkakrotnie wysuwajac lage ?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 3. Data: 2012-02-15 10:54:14
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-02-15 11:48:19 +0100, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> said:

    > Odkrecic srube od dolu lagi i wybic kilkakrotnie wysuwajac lage ?

    Nie w każdym zawieszeniu jest nawet śruba, u mnie w Husce całe bebechy
    trzyma jeden Segger. Dół-góra, dynamicznie, jeb-jeb i wychodzi, czasem
    trzeba trochę cierpliwości.

    de Fresz

  • 4. Data: 2012-02-15 11:01:40
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Nie w każdym zawieszeniu jest nawet śruba, u mnie w Husce całe
    > bebechy trzyma jeden Segger. Dół-góra, dynamicznie, jeb-jeb i
    > wychodzi, czasem trzeba trochę cierpliwości.

    Nie no, Panowie proszę Was... :)
    Przecież napisałem że szarpałem godzinę. Za chuja nie chce wyjść
    wybijając rurą. Jeb-jeb nie działa :)

    --

    morghul

  • 5. Data: 2012-02-15 11:05:25
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-15 12:01, morghul pisze:

    > Przecież napisałem że szarpałem godzinę. Za chuja nie chce wyjść
    > wybijając rurą. Jeb-jeb nie działa :)

    Sproboj uzyc reki, a nie chuja to wyjdzie :-D
    A w tzw miedzyczasie lunij tam jakis penetrol wd, nafte czy inny syf
    zeby troche spenetrowal ten bajzel.
    jebjeb musi dac rade :)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 6. Data: 2012-02-15 11:22:36
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zagrzać? Tylko to alu i za bardzo nie pogrzeje, wkręcić wkręt w
    > uszczelniacz i spróbować ruszyć? Chyba że są jakieś patenty na które nie

    noooo... tym stilsonem próbuj, a jak niewyda to kątóweczką :)
    a na poważnie:
    zdejmij rurę z lagi.

    kawałek płaskownika grubego na 3-4 mm, taki na wymiar aby dało się włożyć
    pod kątem do rury, a po wyprostowaniu aby się zaparł o simmering. W
    płaskowniku dziura na środeczku i dospawać nakrętkę. Jak już włożysz to
    wkręć śrubę, chwyć ją w imadło, weź przyspieszacz kinetyczny z
    naprowadzaczem trzonkowym i przez drewniany klocek zacznij pukać w rurę aż
    zejdzie z simmeringu.

    Z prostszych sposobów to weź kawałek klocka drewnianego, zaprzyj o to ucho
    od błotnika, weź coś odpowiedniego do podważania i zapierając o klocek (a
    nie brzeg rury) wydłub ten uszczelniacz, choćby po kawałku.

    Jeżeli boisz się o te uszy to złap rurę w imadło a kloek postaw na imadle.
    Reszta scenariusza ta sama

  • 7. Data: 2012-02-15 11:43:12
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > zdejmij rurę z lagi.

    Gdybym mógł ją wyjąc to bym nie pytał. bez rury wyjąć to żadna
    filozofia. Problem z wtym że rura nie chce wyjść ani sama ani z
    uszczelniaczem. A napierdalałem wczoraj nią ostro z golenią w
    imadle solinym i nic.

    --

    morghul

  • 8. Data: 2012-02-15 11:45:01
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Sproboj uzyc reki, a nie chuja to wyjdzie :-D

    Chuja mam mocniejszego ;). Zapaprane WD40 na noc ale wątpie czy
    to coś da. Spróbuję więcej jeb-jeb ale wolałbym mieć za wczasu
    jakąś alternatywę poza cięciem goleni flexem ;)

    --

    morghul

  • 9. Data: 2012-02-15 12:41:20
    Temat: Re: Jak wyj?ae uszczelniacze?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 15 Feb 2012 12:45:01 +0100, morghul <m...@t...pl> wrote:

    > Chuja mam mocniejszego ;). Zapaprane WD40 na noc ale w?tpie czy
    > to co? da.

    To może użyj jakiegoś dedykowanego oleju penetrującego zamiast WD40?

    Olej penetrujący, opalarka i dużo siły fizycznej. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 10. Data: 2012-02-15 13:40:44
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    > Chuja mam mocniejszego ;). Zapaprane WD40 na noc ale wątpie czy to coś
    > da. Spróbuję więcej jeb-jeb ale wolałbym mieć za wczasu jakąś alternatywę
    > poza cięciem goleni flexem ;)
    ten teges ze sie głupio spytam
    a ten druciany pierscien zabezpeiczajacy zes wyjał ??
    huck