eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak wygląda praca na infolinii w ErzeRe: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.news-service.com!postnews.google.com!h27g2000yqm.googlegroups.com!
    not-for-mail
    From: konsultantkaery <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Date: Thu, 22 Apr 2010 15:32:56 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 58
    Message-ID: <f...@h...googlegroups.com>
    References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl> <hq5vb1$h6c$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.47.29.82
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1271975576 28187 127.0.0.1 (22 Apr 2010 22:32:56 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Apr 2010 22:32:56 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: h27g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=78.47.29.82;
    posting-account=x14MtQkAAAB854C4cI34iQyby7CWQDoz
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.0.7)
    Gecko/2009021910 Firefox/3.0.7,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:992539
    [ ukryj nagłówki ]

    Na początku praca na hotline była zupełnie inna.
    Konsultant był tam głownie po to, aby zapewnić kontakt klienta z
    operatorem i aby pomóc mu w rozwiązaniu problemu.
    W chwili obecnej wychodzi na to, że głównym zadaniem konsultanta jest
    sprzedaż usług i wciskanie ich klientowi.
    W dodatku kampanie marketingowe, które są do przedstawienia dla
    klienta najczęściej nie są w ogóle dopasowane do jego potrzeb (tak jak
    to już było napisane).

    Ktoś wspomniał o nachalności konsultanta, że grzecznie mówi dziękuję,
    a konsultant na siłę coś próbuje wcisnąć.
    Prawda jest taka, że my musimy podjąć kilka prób finalizacji, jesteśmy
    z tego rozliczani. brak kilku prób finalizacji oznacza gorszą ocenę
    rozmowy.

    Co do czasu pracy, to podejrzewam, że w niewielu miejscach czas pracy
    jest tak szczegółowo rozliczany.
    W ciągu 8 godzinnej zmiany mamy ściśle określona liczbę minut na
    przerwy (wszystko jest logowane). Niestety przy aktualnym ciśnieniu i
    parciu na statystyki oraz konieczności wyrobienia limitów najczęściej
    jest tak, że na tych przerwach robimy zadania klientów.
    Czasem nie ma nawet chwili na jedzenie (o jedzeniu przy stanowisku
    można zapomnieć, jest to surowo zabronione, łaskawie pozwalają nam
    trzymać napój).

    Odbieramy dziennie kilkadziesiąt połączeń (rozmowy odbierane są
    automatycznie, nie mamy na to wpływu, nie możemy nie odebrać, po
    prosty włącza się w słuchawce rozmówca).
    Jak wiadomo nikt nie dzwoni, aby pochwalić się jak to mu dobrze w erze
    i że jest super tylko dzwoni z jakimś problemem. większość rozmów to
    roszczenia, mniej lub bardziej słuszne.
    Nie wiem skąd to się bierze, ale rozmówcy bardzo lubią wyładować swą
    frustracje na bogu ducha winnym konsultancie. I tak przez cały dzień,
    a dodatkowo pamiętajmy, że podczas prawie każdej rozmowy dodatkowo
    jest kampania marketingowa do przedstawienia.
    I nie ważne, że klient zły i ma pretensje to jeszcze należny mu
    wcisnąć jakąś super usługę.

    Co do oddzwaniającego ankietera ludzie nie rozumieją istoty takiej
    ankiety.
    W ankiecie wyraźnie jest zaznaczone, że dotyczy ona konsultanta, tego
    czy w sposób jasny i rzeczowy załatwił sprawę a nie czy moja prośba
    abonenta została spełniona. Klient chce dokonać np zmiany abonamentu,
    ale regulamin tego zabrania i nie można tego zrobić. Konsultant
    wyjaśni wszystko jak trzeba to najlepiej go ocenić na jedynki, bo
    przecież nie załatwił mojej sprawy tak jak chciałem. Od wyników ankiet
    również zależy nasza pensja, ale jest to kolejny współczynnik, na
    który nie mamy wpływu, bo klient i tak po swojemu dokonuje oceny.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: