eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Jak wygląda praca na infolinii w ErzeRe: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Date: Wed, 14 Apr 2010 12:18:19 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <hq44rk$nob$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <5...@4...com> <hq27k7$6cv$1@news.onet.pl>
    <5...@4...com>
    <hq3vtp$ahq$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.116.40
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1271240372 24331 195.117.116.40 (14 Apr 2010 10:19:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 10:19:32 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: konsultant.ery
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:992031
    [ ukryj nagłówki ]

    kiedyś miałem śmiesznego typa z brakiem netu - jeszcze na samym początku
    pracy kiedy na słowo blueconnect to prawie drgawek dostawałem; sprawiał
    wrażenie znawcy obcykanego z interentem i czuł jednocześnie że ja nie bardzo
    się znam na tym co mówie - atmosfera w rozmowie zaczęła gęstnieć bo ja
    jechałem wg schematu a on sie pienił że robie z niego idiotę i pytam się o
    podstawowe rzeczy (reset kompa, inny port USB, ponowna instalacja itp)
    zamiast wykonywać jego rozkazy

    generalnie chodziło o to że mu prędkości netu spadła i chodzi tylko w EDGE,
    przełożył kartę do telefonu i tam to samo, a po powrocie do modemu dostawał
    komunikat w stylu "system nie wykrywa urządzenia" i on upracie twierdził ze
    to wina sieci a ja upracie twierziłem że to wina modemu, karty SIM a
    najprawdopodbniej kompa; po drodze jeszcze sie okazało że prędkość mu spadła
    bo na działakę wyjechał i zacząłem mu tłumaczyć że z 3G poza miastem bywa
    ciężko :) no ale sprawdzam z nim różne ustawienia w kompie, żeby mu chociaż
    w EDGE ruszył i nic nie pomaga a on sie pieni żebym wszedł na konto i
    sprawdził bo pewnie mu jakąś blokade zrobiliśmy albo żebym przyjął
    zgłoszenie techniczne; więc się mówie poprosze numer blueconnecta, on mówi a
    ja patrze że dzwoni z niego właśnie; powiedziałem mu żeby przełozył kartę z
    powrotem modemu bo bez niej raczej nie ruszy mu net ale typ się rozłączył po
    drodze; zadzwoniłem szybko do ale już zdążył wyjąć kartę :)

    niestety ale mimo tego że klient sprawia czasem wrażenie specjalisty to
    pytam się go najpierw o najbardziej oczywiste rzeczy żeby potem się nie
    okazało że jest tylko zwykłym mądralą i rozmowe można było zakończyć po 3 a
    nie 30 minutach :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: