-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: ztomasz <z...@o...eu>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
Date: Tue, 13 Apr 2010 18:54:32 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 55
Message-ID: <hq27k7$6cv$1@news.onet.pl>
References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl> <s...@t...ceti.pl>
<5...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 94.254.190.244
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1271177674 6559 94.254.190.244 (13 Apr 2010 16:54:34 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Apr 2010 16:54:34 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
Thunderbird/3.0.4
In-Reply-To: <5...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991999
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-04-12 11:19, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
> Widzisz - problem z "wyżywaniem" jest też taki że operator infolinii
> po drugiej stronie zwracając uwage na to co ma zrobić, jakie promocje
> wcisnąć i jak wypaść często zapomina że dzwoni do niego cżłowiek i
> często nie słucha dokładnie co ten cżłowiek mówi. Normą na paru
> infoliniach dla mnie jest to że operator po 1-2 zdaniach szufladkuje
> problem i podaje roziwązanie ze swoistego FAQ-a nie zwracjaąc zbytnio
> uwagi na to co dalej. I potem mam sytuacje jak zwykle w rozmowie z
> BlueLine Tepsy w sprawie jakiejś Neostrady bo np. rodzice poprosili o
> pomoc zamówiona usługa nie che działać . Na początku przedstawiam
> problem i wiem co się dzieje bo tak sie składa że na co dzień zawodowo
> zajmuję się sieciami i transmisją danycch w róznych technologiach.
> Więc mówię że np. kabelki linni nie zostały odpowiednio skrosowane. Na
> co słyszę pytanie: "Czy koło zegarka na pulpicie mam taka mała
> ikonkę?" I co to ma do tego co ładnei wyjaśniłem? Ano nic. Jak słysze
> że operator nie słucha tego co mu mówię to na takie coś odpowiem mu że
> nie mam żadnego zegarka bo parcuje na konsoli tekstowej. On odnosi to
> jako moje czepianie się i zlośliwość ale nei zwróci uwagi że ja to
> robie przez jego niedbalstwo.
>
Ja mam szczescie pracowac na infolinii i... takich informatykow mamy
mnostwo. Jednym z przykladow jest moja wczorajsza rozmowa z klientem
odnosnie routera. Wprawdzie pomoc moja sprowadza sie do pobrania od
klienta adresu MAC WAN (siec weryfikuje z jakiej karty klient sie laczy)
i klient podaje. Oczywiscie wszystko sie zgadza z danymi po mojej
stronie i po stronie WAN odczytanego z routera. Na moje pytanie skad
odczytal ten adres klient odpowiada "ze z butelki od mleka i nie mam
glupot pytac bo on jest informatykiem", na moja prosbe o zalogowania sie
do routera mowi, ze "znowu wymyslamy bo on sie zna i na pewno podal
poprawny MAC WAN". W koncu laskawie klient sie loguje na router i z
zakladki status odczytuje MAC WAN, ktory jest rozny od zarejestrowanego.
Jaki wniosek? Domorosly informatyk uwaza mnie za idiote, a ja jestem
upierdliwy bo chce pomoc, mimo ze do moich obowiazkow nie nalezy znanie
sie na routerach-ja mam zarejestrowac MAC WAN lub podac numer do firm
zewnetrznych, a na pytanie o to skad odczytywal nie mowi, ze z naklejki
na routerze odczyta MAC ID. DO poprzednich tekstow ja moja prace lubie i
mimo ze sa jakies procedury pracodawca nie ogranicza czasu rozmow i
takie ograniczanie nalezy do pracownika. Oczywiscie do kazdego klienta
nalezy podejsc indywidualnie i mimo ze sprzedaz jest to tylko w celu
podwyzszenia wyplaty, rozmowy sa sprawdzane i kazda jest rejestrowana
wiec nie jest to jakas chałtura. Podsumowujac nalezy miec mocne nerwy i
troche olewki, bo klient tez ma prawo sie powyzywac (swietna zagrywka
kolezanki "prosze Pani nie jestem dzieckiem i tak nie pozwole sie
traktowac. Jesli nie przestanie Pani krzyczec to podziekuje za rozmowe.")
--
Tomasz
Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.10 08:11 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 14.04.10 08:55 qwerty
- 14.04.10 10:18 Konsultant z Ery
Najnowsze wątki z tej grupy
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
- Nie można pobrać nowego Firefoxa na telefon
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800