eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Jak wygląda praca na infolinii w ErzeRe: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: ztomasz <z...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Date: Tue, 13 Apr 2010 18:54:32 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 55
    Message-ID: <hq27k7$6cv$1@news.onet.pl>
    References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <5...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 94.254.190.244
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271177674 6559 94.254.190.244 (13 Apr 2010 16:54:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Apr 2010 16:54:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    In-Reply-To: <5...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991999
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-04-12 11:19, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
    > Widzisz - problem z "wyżywaniem" jest też taki że operator infolinii
    > po drugiej stronie zwracając uwage na to co ma zrobić, jakie promocje
    > wcisnąć i jak wypaść często zapomina że dzwoni do niego cżłowiek i
    > często nie słucha dokładnie co ten cżłowiek mówi. Normą na paru
    > infoliniach dla mnie jest to że operator po 1-2 zdaniach szufladkuje
    > problem i podaje roziwązanie ze swoistego FAQ-a nie zwracjaąc zbytnio
    > uwagi na to co dalej. I potem mam sytuacje jak zwykle w rozmowie z
    > BlueLine Tepsy w sprawie jakiejś Neostrady bo np. rodzice poprosili o
    > pomoc zamówiona usługa nie che działać . Na początku przedstawiam
    > problem i wiem co się dzieje bo tak sie składa że na co dzień zawodowo
    > zajmuję się sieciami i transmisją danycch w róznych technologiach.
    > Więc mówię że np. kabelki linni nie zostały odpowiednio skrosowane. Na
    > co słyszę pytanie: "Czy koło zegarka na pulpicie mam taka mała
    > ikonkę?" I co to ma do tego co ładnei wyjaśniłem? Ano nic. Jak słysze
    > że operator nie słucha tego co mu mówię to na takie coś odpowiem mu że
    > nie mam żadnego zegarka bo parcuje na konsoli tekstowej. On odnosi to
    > jako moje czepianie się i zlośliwość ale nei zwróci uwagi że ja to
    > robie przez jego niedbalstwo.
    >


    Ja mam szczescie pracowac na infolinii i... takich informatykow mamy
    mnostwo. Jednym z przykladow jest moja wczorajsza rozmowa z klientem
    odnosnie routera. Wprawdzie pomoc moja sprowadza sie do pobrania od
    klienta adresu MAC WAN (siec weryfikuje z jakiej karty klient sie laczy)
    i klient podaje. Oczywiscie wszystko sie zgadza z danymi po mojej
    stronie i po stronie WAN odczytanego z routera. Na moje pytanie skad
    odczytal ten adres klient odpowiada "ze z butelki od mleka i nie mam
    glupot pytac bo on jest informatykiem", na moja prosbe o zalogowania sie
    do routera mowi, ze "znowu wymyslamy bo on sie zna i na pewno podal
    poprawny MAC WAN". W koncu laskawie klient sie loguje na router i z
    zakladki status odczytuje MAC WAN, ktory jest rozny od zarejestrowanego.
    Jaki wniosek? Domorosly informatyk uwaza mnie za idiote, a ja jestem
    upierdliwy bo chce pomoc, mimo ze do moich obowiazkow nie nalezy znanie
    sie na routerach-ja mam zarejestrowac MAC WAN lub podac numer do firm
    zewnetrznych, a na pytanie o to skad odczytywal nie mowi, ze z naklejki
    na routerze odczyta MAC ID. DO poprzednich tekstow ja moja prace lubie i
    mimo ze sa jakies procedury pracodawca nie ogranicza czasu rozmow i
    takie ograniczanie nalezy do pracownika. Oczywiscie do kazdego klienta
    nalezy podejsc indywidualnie i mimo ze sprzedaz jest to tylko w celu
    podwyzszenia wyplaty, rozmowy sa sprawdzane i kazda jest rejestrowana
    wiec nie jest to jakas chałtura. Podsumowujac nalezy miec mocne nerwy i
    troche olewki, bo klient tez ma prawo sie powyzywac (swietna zagrywka
    kolezanki "prosze Pani nie jestem dzieckiem i tak nie pozwole sie
    traktowac. Jesli nie przestanie Pani krzyczec to podziekuje za rozmowe.")

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: