-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: ztomasz <z...@o...eu>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
Date: Tue, 13 Apr 2010 18:54:32 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 55
Message-ID: <hq27k7$6cv$1@news.onet.pl>
References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl> <s...@t...ceti.pl>
<5...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 94.254.190.244
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1271177674 6559 94.254.190.244 (13 Apr 2010 16:54:34 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Apr 2010 16:54:34 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
Thunderbird/3.0.4
In-Reply-To: <5...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991999
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-04-12 11:19, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
> Widzisz - problem z "wyżywaniem" jest też taki że operator infolinii
> po drugiej stronie zwracając uwage na to co ma zrobić, jakie promocje
> wcisnąć i jak wypaść często zapomina że dzwoni do niego cżłowiek i
> często nie słucha dokładnie co ten cżłowiek mówi. Normą na paru
> infoliniach dla mnie jest to że operator po 1-2 zdaniach szufladkuje
> problem i podaje roziwązanie ze swoistego FAQ-a nie zwracjaąc zbytnio
> uwagi na to co dalej. I potem mam sytuacje jak zwykle w rozmowie z
> BlueLine Tepsy w sprawie jakiejś Neostrady bo np. rodzice poprosili o
> pomoc zamówiona usługa nie che działać . Na początku przedstawiam
> problem i wiem co się dzieje bo tak sie składa że na co dzień zawodowo
> zajmuję się sieciami i transmisją danycch w róznych technologiach.
> Więc mówię że np. kabelki linni nie zostały odpowiednio skrosowane. Na
> co słyszę pytanie: "Czy koło zegarka na pulpicie mam taka mała
> ikonkę?" I co to ma do tego co ładnei wyjaśniłem? Ano nic. Jak słysze
> że operator nie słucha tego co mu mówię to na takie coś odpowiem mu że
> nie mam żadnego zegarka bo parcuje na konsoli tekstowej. On odnosi to
> jako moje czepianie się i zlośliwość ale nei zwróci uwagi że ja to
> robie przez jego niedbalstwo.
>
Ja mam szczescie pracowac na infolinii i... takich informatykow mamy
mnostwo. Jednym z przykladow jest moja wczorajsza rozmowa z klientem
odnosnie routera. Wprawdzie pomoc moja sprowadza sie do pobrania od
klienta adresu MAC WAN (siec weryfikuje z jakiej karty klient sie laczy)
i klient podaje. Oczywiscie wszystko sie zgadza z danymi po mojej
stronie i po stronie WAN odczytanego z routera. Na moje pytanie skad
odczytal ten adres klient odpowiada "ze z butelki od mleka i nie mam
glupot pytac bo on jest informatykiem", na moja prosbe o zalogowania sie
do routera mowi, ze "znowu wymyslamy bo on sie zna i na pewno podal
poprawny MAC WAN". W koncu laskawie klient sie loguje na router i z
zakladki status odczytuje MAC WAN, ktory jest rozny od zarejestrowanego.
Jaki wniosek? Domorosly informatyk uwaza mnie za idiote, a ja jestem
upierdliwy bo chce pomoc, mimo ze do moich obowiazkow nie nalezy znanie
sie na routerach-ja mam zarejestrowac MAC WAN lub podac numer do firm
zewnetrznych, a na pytanie o to skad odczytywal nie mowi, ze z naklejki
na routerze odczyta MAC ID. DO poprzednich tekstow ja moja prace lubie i
mimo ze sa jakies procedury pracodawca nie ogranicza czasu rozmow i
takie ograniczanie nalezy do pracownika. Oczywiscie do kazdego klienta
nalezy podejsc indywidualnie i mimo ze sprzedaz jest to tylko w celu
podwyzszenia wyplaty, rozmowy sa sprawdzane i kazda jest rejestrowana
wiec nie jest to jakas chałtura. Podsumowujac nalezy miec mocne nerwy i
troche olewki, bo klient tez ma prawo sie powyzywac (swietna zagrywka
kolezanki "prosze Pani nie jestem dzieckiem i tak nie pozwole sie
traktowac. Jesli nie przestanie Pani krzyczec to podziekuje za rozmowe.")
--
Tomasz
Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.10 08:11 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 14.04.10 08:55 qwerty
- 14.04.10 10:18 Konsultant z Ery
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia