eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Jak wygląda praca na infolinii w ErzeRe: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.task.gda.pl!not
    -for-mail
    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Date: Mon, 12 Apr 2010 08:45:58 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <hpufiv$ksk$1@news.task.gda.pl>
    References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: sub227-150.elpos.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1271054751 21396 85.193.227.150 (12 Apr 2010 06:45:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Apr 2010 06:45:51 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991863
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Konsultant z Ery" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hpteeq$giq$...@i...gazeta.pl...
    > Przeglądam od jakiegoś grupę dyskusyjną. Zacząłem ją odwiedzać w związku z
    > moją pracą - mianowicie jestem pracownikiem Hotline Ery. Dzięki niej poszerzam
    > swoją wiedzę o wiadomości podane bez marketingowego i propagandowego bełkotu
    > mającego wyprać umysł.

    Wybacz, ale chyba wiedziałeś jak tam wygląda praca. Żalisz się na pieniądze, ale
    przecież musiałeś wiedzieć jaką umowę podpisujesz. Jak chcesz się żalić to idź
    do matki. Nikt Cię nie zmuszał do tej pracy.
    Teraz poczytaj jak to wygląda od drugiej strony słuchawki. Telefon z erze z
    początków istnienia sieci. (na szczęście niedługo od was ucieknie). Na początku
    korzystania z telefonu konsultanci byli bardzo pomocni. Jednak z czasem znacznie
    się zmieniło...
    Przychodzi źle naliczona faktura. Szybko za telefon i reklamacja. Mimo niechęci
    konsultanta zgłoszenie zostało przyjęte. Przychodzi kolejny miesiąc: znowu źle
    naliczona. Zajęło to prawie pół roku, aby ktoś ruszył dupę i sprawdził ten
    system. Po wszystkim (3 reklamacje telefoniczne i jedna pisemna) reklamacja
    została pozytywnie rozpatrzona.
    Kolejny przypadek: kończy się cyro i wciskacie badziewie oferty (gorsze niż dla
    nowych). Może część osób się nabiera, ale skoro mówisz im, żeby nie dawali tobie
    oferty, bo jak będziesz zainteresowany to do nich zadzwonisz nie skutkuje. Za 2
    dni znowu dzwonią. Jak tu się nie wku***ć?
    Ostatnio dzwoniłem do BOK play. Osobiście nie zwróciłem uwagi czy mówili do mnie
    na "ty". Konsultant był konkretny, wiedział co nieco o sieci (nie to co obecne
    łapanki w erze) i rozumiał co reklamuję. Kilka minut i zgłoszenie przyjęte.
    Poinformował gdzie mogę sprawdzić stan reklamacji. Rozpatrzyli pozytywnie (jak
    każda sieć moje reklamacje, bo nie dzwonie z byle czym) i dali 10 minut do
    wszystkich. Nie dużo, ale liczy się gest. Aby nikt nie twierdził, że zachwalam
    play: w ich dwóch salonach nie było tak przyjemnie.


    --
    Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: