    From: dantes <d...@q...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak wybrać laptopa? WYBRAŁAM
    Date: Wed, 16 Oct 2024 14:34:12 +0200
    <vedgpp$56s$1@news.chmurka.net> <vedh87$56r$1@news.chmurka.net>
    <vegm1q$6i42$1@paganini.bofh.team>
    <g...@4...com>
    <vegsnj$6svm$1@paganini.bofh.team>
    <g...@4...com>
    <veig8g$edk2$1@paganini.bofh.team> <veiilk$7cv$1@news.chmurka.net>
    <vej0sn$f6up$1@paganini.bofh.team> <vej5d4$i8n$1@news.chmurka.net>
    <vejr4r$ghg6$1@paganini.bofh.team> <vejs8j$gj8l$1@paganini.bofh.team>
    <vejtfp$gli6$1@paganini.bofh.team> <vejvdm$gog5$1@paganini.bofh.team>
    <velcds$ede$1@news.chmurka.net> <velorn$oi20$1@paganini.bofh.team>
    <vem1o6$263$1@news.chmurka.net> <vemm3i$q1o8$1@paganini.bofh.team>
    <veo5ie$nbe$1@news.chmurka.net>

    Dnia Wed, 16 Oct 2024 12:47:03 +0200, Ewa napisał(a):

    > dantes, bardzo Ci dziękuję za rady wynikające z Twojej wiedzy
    > jak i za Twoją cierpliwość. :-)

    > Zgoda.

    uters/precision-7670-workstation/spd/precision-16-76
    70-laptop
    > Też tak to widzę. Wygląda tak jak teraz u mnie przy dziennym świetle.

    s/workstations/technical-support/precision-7670-spec
    -sheet.pdf
> [...]
    > ale zwykle brakuje na to czasu.:-( A wyrzucanie rzeczy, które jednak
    > mogą okazać się potrzebne, także nie jest dobrym wyjściem.

    > I to może być problemem. Szkoda oczu.

    > Dzięki.

    > To na pewno.

    > Nie myślałam o porównaniach Dell-i miedzy sobą, a raczej o porównaniu
    > w ogóle: możliwości/niezawodność - cena.

    > I to jest plus w całej tej sprawie - nie muszę się spieszyć.
    > Oczywiście znoszenie ciągle otwartego laptopa i hałasu z wiatraków
    > są uciążliwe, ale mam laptopa i on działa. Gdy go rozłożę może być gorzej.

    Tu masz wszystkie informacje na temat tego modelu
    w nieco innej konfiguracji:
    - i7,
    - matryca 4K:
    https://www.notebookcheck.pl/Recenzja-stacji-robocze
    j-Dell-Precision-7670-Debiut-Core-i7-12850HX-i-CAMM-
    RAM.660548.0.html#toc-4