  • Data: 2024-10-24 06:29:57
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-10-14, Ewa <E...@c...pl> wrote:

    > Marcinie, chciałabym jeszcze wrócić do dysku, na który mogłabym
    > sklonować mój systemowy SSD.

    > Nie wiem gdzie szukać 100% pewności. Nawet w sprawie portu USC - typ C
    > HP jako źródło informacji jest tu podważane.

    Jeśli nie masz żadnego zaufanego komputerogrzebacza, to chyba najłatwiej
    jak sugerujesz w innym poście, otworzyc i zrobić zdjęcie. Ale to nam
    tylko da informacje co na pewno obsługuje, a bardziej istotne jest czy
    poza tym co może obsługuje też nvme.

    Jest jeszcze taka mozliwość, że zadzwoń na techniczny BOK HP i zapytaj.
    Powinni zapytać o nr. seryjny i po tym odpowiedzieć. Poszukaj też czy
    nie ma takiej opcji na ich stronach www.

    mpaq/pavilion-gaming-15-cx0049nw

    gaming-i5-8300h-8gb-480-win10-1050ti.html#Specyfikac
    ja
    > Tutaj piszą:
    > "Opcje dołożenia dysków
    > Możliwość montażu dysku M.2 PCIe / M.2 SATA (elementy montażowe w zestawie)"
    > Nie wiem czy to dotyczy dołożenia (czytając dosłownie), czy tylko
    > wymiany. Jednak nie dostałam żadnych elementów montażowych w zestawie.

    m-2-nvme-pci-e-4-0-13187741478
    > A jaki byś doradził do laptopa docelowego(jedynego)? Cena nie jest
    > zupełnie nieważna, ale jest drugorzędna.

    To musiałabyś mi zawęzić wybór do konkretnych modeli bo tak to raczej
    nie ogarnę - trochę wymęczony jestem ostatnim miesiacem i stąd tez tak
    słabo gdzieniegdzie odpowiadam, sorry.

    --
    Marcin