  • Data: 2024-10-15 23:16:33
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa? WYBRAŁAM
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Oct 2024 17:29:36 +0200, Ewa napisał(a):

    > WOW
    Tak twierdzi producent.

    > Żeby tylko to nie był taki przypadek jak z ASUSami. Tam pojawiały się
    > napisy, że to ostatnie sztuki. Sam mnie przed tym ostrzegałeś.
    > Znalazłam w co najmniej 7 firmach takie Dell. Oczywiście należy porównać
    > detale, bo np. w jednej z nich znalazłam od razu z i7 12-generacji, ale
    > za to z Win 10 Pro.
    Win 10 Pro to najmniejszy problem...

    > Nie lubię kupować pod presją, że towar już się kończy. Zwykle to nie
    > jest prawda.
    Na allegro to bywa różnie.

    uters/precision-7670-workstation/spd/precision-16-76
    70-laptop
    > Byłoby dobrze, ale prezentacji na znalazłam. Może źle szukałam.
    > Zobaczę jeszcze raz.
    Odpalając ww link
    w wyskakującym okienku nie wybieraj domyślnego "Polski"
    tylko wybierz "Singapore"
    Na samym dole jest krótka prezentacja video...
    Klawisze są podświetlane
    ale "literki nie przepuszczają światła" tak mi się wydaje
    no chyba, że oświetlenie zewnętrzne sceny jest zbyt mocne

    s/workstations/technical-support/precision-7670-spec
    -sheet.pdf
    > Też byłoby dobrze.

    > Spróbuje dowiedzieć się coś więcej na ten temat. Chyba nie wychodzą
    > z założenia, że w stacji roboczej to wystarczy?

    Najwidoczniej.

    > Spróbuję porównać z innymi podobnymi stacjami roboczymi.

    Na zwykłe prace biurowe to myślę że wystarczy na parę godzin.

    > Ale na tej stronie nie widzę możliwości wyboru między procesorami i7
    > w zależności od GHz.
    W zależności od GHz?
    A po co Ci taka opcja? Są tylko generacje, a znając generację to na stronie
    Intela znajdziesz info w temacie GHz..
    ale teraz widzę, że nie ma tam modelu 7670 a jest 7680.

    > A na wyższych latach oraz na kierunkach plastycznych co jest potrzebne?
    Podejrzewam, że wraz ze wzrostem stopnia złożoności projektu wzrasta
    zapotrzebowanie na RAM oraz grafikę... no i procesor...
    Nie wiem jak na kierunkach plastycznych ale na inżynieryjnych
    może tak się kształtować:
    https://laptopstudy.com/best-solidworks-laptop/
    Zerknij na zielona tabelkę...
    Tak to wygląda w przypadku Solidworks'a

    > Ja też jeszcze nie wiem, ale uważam, że skoro po 5,5 latach kupuję
    > nowego laptopa to chcę żeby był lepszy i wystarczył na dłużej.
    > I tu pojawiają się pytania.
    > Sama muszę odpowiedzieć sobie na pytanie czy taka stacja będzie mi
    > potrzebna w perspektywie co najmniej kilku lat.
    > Natomiast pytanie ogólne jest czy ta stacja jest warta takich pieniędzy?
    To zależy czy wykorzystasz jego moc w 100%...

    Od ok roku obserwuję Delle poleasingowe
    i jak na razie to najtańsza nowa stacja robocza
    o takich parametrach na którą trafiłem zupełnie przypadkiem...

    Nie spiesz się.