  • Data: 2024-09-13 13:17:51
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa?
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.09.2024 o 11:01, Ewa pisze:

    > Szukałam. Pierwsza rzecz, która mi się rzuciła w oczy to uwagi,
    > na rożnych filmach instruktażowych i stronach, o słabości zawiasów
    > w laptopach HP. Kupując tego laptopa nie miałam o tym pojęcia.
    > Dlatego teraz kupując nowego laptopa, po wybraniu kilku, które
    > będą mnie interesowały, pierwsze co zrobię to w Google zobaczę
    > co mi się wyświetli pod tematem <nazwa laptopa "wymiana zawiasów">.
    >
    > Chyba się poddam i nie będę wymieniać zawiasów w moim HP. Za dużo
    > zachodu i niepewności. Co prawda informacji o potrzebie rozklejania
> [...]

    Postaw na jednym z nich Linuksa.
    Polecam Minta z Cinamonem.
    Jeśli nie jesteś fanatyczką gier czy jakiegoś specjalistycznego softu to
    warto rozważyć. Dlaczego, to już temat na inny wątek:)

    --
    Wiesiaczek - dziś z El Kantaoui - Tunezja
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.