    From: Ewa <E...@c...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak wybrać laptopa?
    Date: Wed, 11 Sep 2024 07:32:27 +0200

    > Ewa, jesli chcesz zobaczyć całą procedurę, to najlepiej wstukaj pod YT
    > model laptopa i wymiana zawiasów, a jak nie wyjdzie nic rozsądnego po
    > polsku to model laptopa hinges replacement. Szukaj materiałów dłuższych,
    > tak min 10min. Jest kupa filmów instruktażowych pokazujących pełną
    > procedurę, od pierwszej śróbki obudowy po ponowne skręcenie klamota.
    >
    > Nb. wrzuciłem HP hinges replacement i wychodzi DUŻO w tym samego HP
    > (konto obsługi HP) (krótkie filmiki, esencja). Chyba faktycznie HP ma tu
    > spore problemy. Dobrze, że firma ma tyle przyzwoitosci, że stara się
> [...]

    Dzięki.

    Już to zrobiłam i napisałam, że po takiej lekturze chęć do wymiany
    zawiasów mi przeszła, pomimo, że takie nowe zawiasy już mam.
    Spróbuję jeszcze raz przeszukać internet i może do tego wrócę,
    bo trafienie na trwałe lub nietrwałe zawiasy w nowym laptopie
    to zdaje się, że będzie trochę loteria.
    Z lektury tej wynikało, że byłoby to bardziej skomplikowane w HP
    niż było w Lenovo, ale o ROZKLEJANIU nic nie było. Dlatego prosiłam
    o wiadomości użytkowników na grupie. Może jednak ktoś wie.
    Jeśli się na to zdecyduję, to muszę wybrać moment gdy laptop będzie
    mi przez jakiś czas mniej potrzebny i gdy ja będę miała na to więcej
    czasu. Na wszelki wypadek wtedy te najważniejsze "instrukcje"
    zapisałam sobie na tablecie, bo gdy rozkręcę laptopa to już nie będę
    miała dostępu do tych informacji. Z tym, że mój tablet czasami zawodzi.
    Teraz muszę zostawiać laptopa w stanie otwartym, z tym że zamiast
    zamykania klikam Uśpij. Potem lampka włączania cały czas miga.

    Pozdrawiam
    Ewa